Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@22:11:23 GMT

کشف ۱۰۸ هزار عدد ماسک احتکار شده در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۷۸۰

به گزارش ایسنا، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده و در دستور کار پلیس برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، شناسایی محتکران این اقلام در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انباری را در خصوص احتکار ماسک‌های بهداشتی شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران با اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از این انبار ۹۸ کارتن به تعداد ۱۰۸ هزار ماسک سه لایه را کشف کردند.

سردار بهدانی‌فرد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه اقلام بهداشتی کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

این مسئول در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکار شده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم