Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:05:08 GMT

اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموری به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۸۶۰

اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموری به تعویق افتاد

‍‍‍‍‍‍

آئین اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۵ موکول شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آئین اختتامیه سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور که قرار بود امروز یکشنبه، 19 مرداد برگزار شود، به دلیل  اشکالات فنی، به روز سه‌شنبه 21 مردادماه ساعت 15 موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های مراسم اختتامیه امروز قرار بود با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش، اجرای نفرات برتر و اعلام نتایج و اسامی حائزان رتبه‎های برتر همراه باشد.

این مراسم در روز سه‌شنبه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما و نیز شبکه شاد آموزش و پرورش به نشانی parvareshi1@ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات بین‌المللی قرآن وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم بیشتر بخوانید... تلاش جهادگران سازمان دارالقرآن برای توزیع بسته‌های حمایتی در آستانه عید غدیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تلاش جهادگران سازمان دارالقرآن برای توزیع بسته‌های حمایتی در آستانه عید غدیر واژه های کاربردی مرتبط مسابقات بین‌المللی قرآن وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ زن فقیری که گاو مرده خود را با معجزه امام کاظم (ع) زنده یافت ۲ سرنوشت تمام انسان‌ها به پیام غدیر گره خورده است/ چرا پیامبر(ص) غدیر را برای اعلام جانشینی برگزید؟ ۳ فروش «سه دقیقه در قیامت» از یک میلیون نسخه گذشت ۴ شبکه یک حضور رشیدپور را تکذیب کرد ۵ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۶ جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم ۷ مستندی از پشت پرده "آقازاده" ساخته شد + فیلم ۸ خندوانه آبان پخش می‌شود مهمترین اخبار فرهنگی شگردهای تازه برون‌مرزی/ باز شدن پای بی‌رمق چاپخانه‌ها در افغانستان به قاچاق کتاب امیرخانی: تمام حرف من یک کلمه است: «آموزش»/ جای خالی هنر در کشور ما احساس می‌­شود اکران فیلم‌های خارجی بدون رایت و دردسر ادامه دارد/چرا «تنت» را اکران نکنیم؟! آغاز به کار نمایشگاه ایران‌نوشت/ توزیع ۵۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید پرهیزگار مادوان گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت در راستای تامین سلامت کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

جمالی آرند اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر روی موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشیم که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

جمالی آرند تصریح کرد: آمادگی داریم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی و ترویج دهد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227943 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس