Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که بهروز عطایی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو است.

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یکی از موضوعات داغ علاقمندان به این رشته در ایران و جهان شده است. در راستای گمانه‌زنی‌های متعددی که این روزها صورت می‌گیرد، امروز گازتادلا اسپور ایتالیا مدعی شد که عطایی گزینه هدایت تیم ملی در المپیک توکیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه معتبر ایتالیایی نوشت که والیبال ایران در یک دهه اخیر از مربیان خارجی از جمله ولاسکو و کولاکوویچ استفاده کرده و حالا پس از یک نظرسنجی به دنبال استفاده از مربیان داخلی برای المپیک توکیو است. در بین نام‌های مختلفی که مطرح می‌شود نام بهروز عطایی که یک سال پیش همراه با تیم ملی جوانان ایران قهرمان جهان شد هم به چشم می‌آید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران یک سال پیش در رقابت‌های جهانی توانست ایتالیایی که از کمک ولاسکو سود می‌برد را در فینال شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ایتالیا رسانه المپیک تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم