Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گرمسار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه عدم ساماندهی خبرنگاران یک چالش جدی در حوزه رسانه و مطبوعات است، اظهار داشت: راه‌اندازی انجمن خبرنگاران به‌عنوان یک سازمان و تشکل مردم‌نهاد در گرمسار در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری تورهای رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی در دستور کار قرار دارد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مطلوب خبرنگاران و رسانه‌های محلی برای ایجاد توسعه اقتصادی پایدار در شهرستان گرمسار در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی کمپین «نه به بداخلاقی» در فضای مجازی

سرپرست فرمانداری گرمسار با تأکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش محوری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی در جامعه ایفا می‌کنند، تصریح کرد: مقابله با حواشی و بداخلاقی‌هایی که در فضای مجازی علیه مسئولان و افراد مختلف سیاسی در گرمسار شکل‌گرفته است به‌عنوان یک رویکرد مهم در اولویت برنامه‌های فرمانداری قرار دارد.

متقی بابیان اینکه راه‌اندازی کمپین «نه به بداخلاقی» در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها در دستور کار است، اعلام کرد: این پویش اجتماعی برای مقابله با کانال‌های مجازی غیررسمی که در حال تفرقه‌افکنی در سطح شهرستان هستند راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ویژه جایگاه رسانه‌ها برای تحقق بخشی به شعار سال جاری بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه در بستر رسانه‌ها نقش مؤثری در تحقق شعار سال و ایجاد رونق اشتغال و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند.

ضرورت تعامل رسانه‌ای مدیران اجرایی

سرپرست فرمانداری گرمسار بیان کرد: نقد و تحلیل عملکرد دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین رسالت‌های خبرنگاران محسوب می‌شود و در این راستا مدیران اجرایی موظف به تعامل با رسانه‌ها هستند.

متقی در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی در اولویت نخست فرمانداری این شهرستان قرار دارد، اعلام کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مفاخر ادبی و فرهنگی گرمسار در دستور کار است.

وی ترویج اخلاق‌مداری را مهم‌ترین رویکرد از برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شناسایی آسیب‌ها از سوی دستگاه‌های متولی است ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع این مشکلات از سوی مدیران اجرایی پیگیری می‌شود.

کد خبر 4994297

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گرمسار روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان قزوین عید سعید قربان ماه محرم شهرکرد کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دستور کار راه اندازی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این یادواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکهشهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می توانیم آنها را مرور می‌کنیم. اصغر امیرنیا افزود: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس موثر کاملا مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند. امین درخشان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود. در پایان این یادواره از ۲۸ خانواده شهید عرصه فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. همچنین از ۱۲ هنرمند نام آور استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد