Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:31:45 GMT

وزیر راه: صنعت هوایی به مدیریت با اقتدار نیازمند است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۹۷۳

وزیر راه: صنعت هوایی به مدیریت با اقتدار نیازمند است

آیین تکریم علی عابدزاده و معارفه خلبان تورج دهقانی زنگنه و خلبان علیرضا برخور به ریاست سازمان هواپیمایی و هم چنین مدیرعاملی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه در دانشکده صنعت هواپیمایی برگزار شد.

محمد اسلامی در این مراسم، گفت: در این مقطع از کشور مهم این است که بتوانیم راه‌های نرفته را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در شدیدترین دوره تحریم قرار دارد و مخالفان انقلاب سعی دارند با ایجاد هرج و مرج به هدف تاراج منابع خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کشور مراحل مختلفی از پیشرفت را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: الان دوره ای است که باید برای مقاوم سازی اقتصادی طوری که به مقاومت بازدارنده برسیم برنامه ریزی کنیم. فرصت اشتغال برای جوانان ایجاد کنیم و جغرافیای اقتصادی کشور را به اندازه جغرافیای سرزمینی گسترش دهیم و بدین ترتیب سهم خود را از منطقه بگیریم.

وی با اشاره به پایان دوره علی عابدزاده بر ریاست سازمان هواپیمایی ادامه داد: هیچ کس از مدار خارج نمی شود، هر کس در دوره ای نقشی دارد و بعد با پایان آن دوره وظایف را به فرد دیگری می سپارد اما از مدار خارج نمی شود.

وی با اشاره به گلایه های عابدزاده از پرونده سازی علیه اون در دوران مدیریتش،گفت: باید از دشمنی با افراد با اغراض شخصی جلوگیری کنیم، در چندین سال اخیر در همین صنعت هوایی وقت ما صرف دشمنی‌ها و پرونده های بی‌خود و دادگاه‌هایی شد که ریشه آن دشمنی و نه کارشناسی بود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌ باید مراقب باشیم و با اعمال مدیریت با اقتدار درگیر مسیرهای فرعی نشویم.

اسلامی ادامه داد: رابطه من و آقای عابدزاده،‌رابطه وزیر و معاون وزیر نیست. اصلاً با هیچ یک از مسؤولان چنین رابطه‌هایی نداریم و در وزارت راه و شهرسازی به صورت سیستمی و تیم‌ورکی کار می‌کنیم و هم افزایی و همگرایی یکپارچه داریم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اتحاد، همبستگی،‌همدلی و یکپارچگی در این صنعت وجود دارد. ما قصد نداشتیم آقای دهقانی زنگنه را در این شرایط از مدیر عاملی ایران ایر تغییر بدهیم، اما بالاخره به این جمع‌بندی رسیدیم و روزی که موضوع در دولت مطرح شد نیمی از وقت هیأت دولت صرف موضوعات صنعت هوایی شد و به مذاکرات در باره صنعت گذشت و موضوع انتخاب و انتصاب زمان بر بود.

اسلامی اظهار داشت: با نظر مثبت دولت و رئیس جمهوری و شناخت مقام معظم رهبری آقایان تورج دهقانی زنگنه و علیرضا برخورد به سازمان هواپیمایی و ایران ایر آورده شدند. این افراد برای صنعت یک ثروت بزرگ محسوب می‌شوند و با پشتوانه محکمی که دارند امیدواریم در تحقق اهداف ما را یاری کنند، ضمن آنکه آقای عابدزاده هم همچنان به خانواده هوایی کشور تعلق دارد و در این صنعت می‌ماند.

برچسب‌ها بیژن نامدار زنگنه محمد اسلامی مقام معظم رهبری علی عابدزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه محمد اسلامی مقام معظم رهبری علی عابدزاده بیژن نامدار زنگنه محمد اسلامی مقام معظم رهبری علی عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان

آفتاب‌‌نیوز :

گفتگوی تصویری ابوالفضل موسوی بازیگر نقش جوانی احمدرضا عابدزاده در فیلم سینمایی «پرویز خان» که در حال اکران در سینماهاست مورد توجه کاربران قرار گرفت. او برای این نقش باید کاهش وزن ۴۲ کیلویی در ۴۷ روز را تجربه می‌کرد.

«پرویز خان» درام ورزشی ست به کارگردانی علی ثقفی که مقطعی از زندگی پرویز دهداری یکی از مربیان اسبق فوتبال ایران را با بازی سعید پورصمیمی به تصویر می‌کشد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان