Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@08:58:49 GMT

بررسی طرح باشگاه تحریمی‌ها در مجلس یازدهم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۰۵۷

بررسی طرح باشگاه تحریمی‌ها در مجلس یازدهم

به گزارش افکارنیوز،

 هیئت رئیسه مجلس به میزبانی امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، جلسه‌ای را برای ایجاد کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در دستور کار قرار داد.

اخبار سیاسی- این جلسه با حضور محسن رضایی، منوچهر متکی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا فرقانی دبیر شورای سیاست گذاری باشگاه تحریمی‌ها، گزارشی از سابقه این شورا و اقدامات باشگاه تحریمی‌ها ارائه داد و سپس نمایندگان مجلس به ایراد ابعاد و تبعات گوناگون کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اهمیت و ضرورت بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در مجلس گفت و اقدامات مجلس در این امر را ستودنی خواند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس باشگاه تحریمی ها باشگاه تحریمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین

در نخستین جلسه شورای شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ دو لایحه شهرداری قزوین مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال ۱۴۰۳ بعدازظهر امروز -سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه- به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار و با هدف بحث و بررسی پیرامون لوایح و نامه‌های واصله و مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در این جلسه دو لایحه شهرداری به همراه تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در این جلسه لایحه شهرداری پیرامون تقاضای جابه‌جایی درختان و بستر فضای سبز واقع در محدوده اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس و عطف به مصوبه کمیسیون ماده ۷ پس از بررسی مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه نخستین جلسه پارلمان شهری قزوین در سال نو لایحه توافق شهرداری مبنی بر اهدای یک طبقه تراکم به طور رایگان با بخشودگی کسری پارکینگ در پلاک آقای عبداله سیاهکالی مرادی بررسی و تصویب شد.

به گزارش ایمنا، همچنین در بخش دیگر این جلسه به تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیئت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود، رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است نخستین جلسه شورای شهر قزوین در نوروز ۱۴۰۳ با حضور ۷ نفر از ۹ عضو پارلمان محلی برگزار شد.

کد خبر 739397

دیگر خبرها

  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین