Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:31:22 GMT

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۱۴۲

کشف 30 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف یک هزار و 4 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در جنوب تهران به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: اواخر هفته گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه ماموران موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

او با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و ماموران در بازرسی از آن یک هزار و 4 عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی ، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق لوازم خانگی قاچاق پلیس امنیت اقتصادی لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ پرویز عالیشاه گفت: ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود، متوجه فروش سیگار‌های قاچاق  در یکی از فروشگاه‌های دخانیات در شهر سمنان شدند.
وی افزود : ماموران انتظامی در بازرسی از این فروشگاه  ۳ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی در اسرع وقت نسبت به رسیدگی آن اقدام کنند

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب