Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@16:36:49 GMT

آمادگی مجلس برای حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۱۴۹

آمادگی مجلس برای حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش

رئیس حوزه ریاست مجلس در تشریح جزئیات دیدار وزیر آموزش و پرورش با قالیباف گفت: در این دیدار لزوم توجه و اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و تقویت و توسعه آموزش مجازی در مدارس تمامی مناطق کشور مورد تبادل نظر و تأکید قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بابک نگاهداری از آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تعامل هرچه بیشتر و بررسی لوایح پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در راستای حل مسائل آن وزارتخانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در دیدار وزیر آموزش و پرورش با رئیس مجلس، لزوم توجه و اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و تقویت و توسعه آموزش مجازی در مدارس تمامی مناطق کشور مورد تبادل نظر و تأکید قرار گرفت. 

رئیس حوزه ریاست مجلس، حقوق و معیشت معلمان و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش را از موضوعات مهم مطروحه در این جلسه عنوان کرد و گفت: قالیباف بر لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش و معلمان عزیز و آمادگی مجلس برای تعامل مؤثر با وزارتخانه آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات و ارتقای کیفی آن وزارتخانه به‌ویژه با رویکرد مردمی‌سازی و هوشمندسازی تأکید ویژه کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش معیشت معلمان حقوق معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر امروز -شنبه یکم اردیبهشت- در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی هفته معرفی مشاغل شهرستان البرز اظهار کرد: سیاست آموزش و پرورش این است که ۵۰ درصد دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند.

وی افزود: مقرر شده است بخش قابل توجهی از رشته‌های دانشگاهی که بازار کار ندارند، حذف شود و رشته‌های به‌روز دارای بازار کار جایگزین شود. منطقه البرز با توجه به اینکه قطب صنعتی است، دارای ظرفیت ویژه‌ای است که به آن کم‌توجهی شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه هنرستان‌های جوار مراکز صنعتی باید افزایش پیدا کند؛ هم‌اکنون فقط دو هنرستان جوار در استان داریم، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بودجه‌های قابل توجهی برای هنرستان‌ها جذب شده که کافی نیست و کمک سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: توجه کامل به سند تحول بنیادین و اجرای کامل ساحت‌های آن مستلزم توجه به هنرستان‌ها و یاری صاحبان صنایع است؛ زیرا یکی از ساحت‌های سند تحول ساحت علمی و فناورانه است.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم دانش آموزان و اولیا در رابطه با انتخاب رشته با احساسات تصمیم‌گیری نکنند و با توجه به استعدادها و علایق نوجوان نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

کد خبر 746265

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند
  • احداث شهرک‌های صنعتی مرزی به منظور ارتقای امنیت
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!