Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:53:32 GMT

نیروی زمینی آسانسوری به لیگ دو بر می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۱۹۱

نیروی زمینی آسانسوری به لیگ دو بر می‌گردد؟

شاگردان امید روانخواه با شکست تحقیر آمیز شب گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز در آستانه سقوط به لیگ دو قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه" پایان طلسم شاگردان داوود مهابادی در فجر سپاسی سرانجام در هفته ماقبل پایانی لیگ یک رخ داد؛ آن‌ها که در نیم فصل دوم هیچ بردی را به دست نیاورده بودند شب گذشته توانستند مقابل تیم بحران زده نیروی زمینی با چهار گل پیروز از میدان خارج شوند تا شاگردان روانخواه یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مسجل شدن سقوط سپیدرود و شهرداری (علم و ادب) تبریز حال فقط یک تیم دیگر سقوط می‌کند که از میان نیروی زمینی، ملوان و رایکا خواهد بود.

 

نیروی زمینی برای بقا در لیگ یک شانس کمتری نسبت به رقبای خود دارد؛ آن‌ها که در فصل جاری توانستند به لیگ یک صعود کنند، دوباره در سراشیب سقوط به لیگ دو هستند تا لقب تیم آسانسوری فصل را از آن خود کنند. شاگردان روانخواه از 24 امتیاز دیدارهای اخیر خود تنها 6 امتیاز کسب کرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها کاندیدای اول سقوط به لیگ دو باشند.

 

این تیم که هفته پایانی مقابل گل ریحان البرز صف آرایی خواهد کرد، برای بقا محکوم به پیروزی در دیدار پایانی است و امیدوار به آن‌که دو رقیب دیگر یعنی رایکا و ملوان شکست بخورند؛ چرا که کسب یک امتیاز برای این دو تیم در هفته پایانی هم می‌تواند به منزله سقوط نیروی زمینی باشد چون تفاضل گل شاگردان روانخواه نسبت به دو رقیب دیگر بسیار بیشتر است.

 

در واقع باید گفت سربازان نیروی زمینی به جز کسب پیروزی مقابل گل ریحان البرز باید منتظر معجزه‌ای دیدارهای رایکا برابر آرمان گهر و قشقایی مقابل ملوان باشند تا دو تیم آرمان گهر و قشقایی بتوانند با پیروزی خود حکم بقای نیروی زمینی را امضا کنند.

نیروی زمینی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیروی زمینی دسته یک نیروی زمینی لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم

21 سال از برتری لحظات پایانی میلان مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد.

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)