Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرانسه هم کریدوری هوایی و دریایی برای انتقال بیش از 18 تن کمک های پزشکی و حدود 700 تن مواد غذایی به بیروت به منظور کمک به لبنانی های خسارت دیده در انفجار بیروت احداث کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد، برنامه کمک ها در حال حاضر شامل هشت پرواز و دو خط دریایی می شود که نخستین پرواز روز چهارشنبه فردای وقوع حادثه و دومین پرواز وابسته به نیروی هوایی از نوع "ای 400 ام" روز شنبه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو پرواز نظامی دیگر هم امروز (یکشنبه) یا صبح فردا برای انتقال 13 تن مواد غذایی و یه تن دارو صورت می گیرد.
فرانسه روز چهارشنبه دو هواپیما حامل 55 نیرو، 15 تن تجهیزات پزشکی، 5.5 تن دارو و یک مرکز بهداشتی اضطراری با ظرفیت 500 مریض به بیروت ارسال کرد.
همچنین گروه کشتیرانی فرانسوی "سی ام آ-سی جی ام" هواپیمایی حامل 9 آتش نشان و 500 کیلو تجهیزات فوری پزشکی را از مارسلا در جنوب فرانسه به بیروت فرستاد.
روز پنجشنبه نیز چهارمین پرواز حامل 60 تن از اعضای وزارت کشور فرانسه و پنجمین پرواز هم روز جمعه با 11 تن دارو انجام شد.
قرار است امروز کشتی حامل بالگردهای هوایی - دریایی "تونر" مجهز به بیمارستان از بندر تولون به مقصد بیروت حرکت کند و پس از آن هم اوایل هفته جاری یک کشتی باری از سوی وزارت ارتش ها به بیروت روانه شود.
تونر حامل تیم ها و تجهیزات مهندسی و 200 تن آرد و محصولات لبنی، خوراک کودکان، 134 تن جیره غذایی، 75 هزار لیتر آب معدنی و مصالح ساختمانی خواهد بود.
وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد، علاوه بر کمک های غذایی احتمالا 20 هزار  تن گندم و 20 هزار تن آرد طی روزهای آتی ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کریدور هوایی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • پرواز مرغ های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان