Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور، با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در ٤ روز گذشته، گفت: در این مدت ۳۸۵ مأموریت امداد و نجات انجام شده که بر این اساس به ۵۲۵ نفر امدادرسانی شده است.

وی افزود: در ۴ روز گذشته با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ۳۰۳ نفر نجات داده شدند و ۲۲۷ مصدوم هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه ۱۴۵ مصدوم از خدمات درمان سرپایی جمعیت هلال احمر برخوردار شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات رهاسازی از سوی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: ۲۳ مورد عملیات رهاسازی انجام و ۴۴ مصدوم از داخل خودروها رهاسازی شدند.

کد خبر 4994318

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات امداد و نجات مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات هلال احمر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی ملک جماران وضعیت راهها سرهنگ نادر رحمانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند