Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانی با اشاره به توزیع بیش از ۲ هزار قرص نان به همت کانون همزمان با عید ولایت در روستای «سلطان آباد» شیراز، گفت: کاروان شادی و برنامه های عید غدیر با محوریت مسجد «شهدا» در همه مناطق روستا برگزار شد.

«محمدجواد فرمانی» با تشریح برنامه های غدیریه کانون،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز  گفت: همزمان با عید ولایت و امامت برنامه های مختلفی به همت کانون با محوریت مسجد «شهدا» در همه مناطق روستای «سلطان آباد» شیراز اجرا شد که با استقبال اهالی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز با اشاره به توزیع بیش از 2 هزار قرص نان به همت کانون همزمان با عید ولایت در روستا، افزود: یک هزار و 800 پرس غذای گرم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه و بین اهالی توزیع شد و همچنین کاروان شادی نیز با اجرای سرود و مداحی حضرت علی (ع) در سطح روستا به حرکت درآمد.

وی از توزیع 130 بسته غذایی بین خانواده های نیازمند روستا در روز عید غدیر خبر داد و گفت: ایت بسته ها با الهام و الگوگیری از امیرالمومنین (ع) تهیه و توزیع شد و شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، قند و شیرینی است.

فرمانی همچنین یادآور شد: 36 بسته لوازم التحریر عیدانه نیز شامل کیف، پنج عدد دفتر، خودکار، مداد، تراش، پاک کن، جامدادی و لیوان نیز به همت کانون با همکاری خیرین تهیه و به دانش آموزان روستای «سلطان آباد» اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز با اشاره به برگزاری اردوی جهادی تکمیل و تعمیر خانه نیازمندان در «سلطان آباد»، اظهار داشت: امروز 19 مرداد نیز در تداوم برنامه های عید غدیر 90 جفت کفش و تی شرت بین کودکان و نوجوانان نیازمند و بی سرپرست اهدا و موجات شادی و شعف آنها فراهم شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس کرونا در فارس عید غدیر خم عید غدیر غدیر خم غدیر کانون های مساجد فارس شیراز همزمان با عید ولایت همت کانون سلطان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد