Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات سپاه در ۱۴ دهستان این استان، گفت: به برکت سفر سردار سلامی به استان ما، انقلابی در حوزه زیرساختی استان در حال رخ دادن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرم‌دل ظهر امروز در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم با بیان اینکه دشمن در 40 سال گذشته به این نتیجه رسیده که در حوزه نظامی نمی‌تواند حریف ما شود، اظهار داشت: تحریم‌ها و فشارها در حوزه اقتصادی هم نتوانسته ذره‌ای ما را از اهداف و آرمان‌هایمان دور کند، در حالی که اگر این تحریم‌ها علیه هر کشور دیگری صورت می‌گرفت آن را از پا در می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌ها و بداخلاقی‌های دشمن در منطقه از سر یأس و ناامیدی آنها است، افزود: در گذشته مستشاران آمریکایی و اسرائیلی بیخ گوش شاهِ مملکت هر کاری می‌خواستند انجام می‌دادند و حکومت شاهنشاهی ژاندارم آنها در منطقه بودند و باید با پول، سرمایه و نیروی انسانی خودمان اهداف آنها را در منطقه پیاده می‌کردیم، اما امروز نه تنها یک مستشار در کشور نداریم، بلکه کار مستشاری هم علیه دشمنان و آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی و غیره، گفت: امروز دشمنان می‌خواهند این بزرگی، عظمت و شوکت را تحریف کنند و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را وارونه جلوه دهند.

خرم‌دل بیان کرد: امروز در حوزه اقتصادی تحت فشار هستیم و ایرادات جدی هم داریم و هنوز به آرمان اصلی نرسیده‌ایم اما باز هم منصفانه نیست که نگوییم نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌ایم.

تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرمعضو کمیسیون عمران مجلس: ارزان‌بودن اراضی کشاورزی مهم‌ترین عامل تغییر کاربری آن‌ها است

وی با بیان اینکه در بحث عدالت هم اگرچه با آرمان‌ها فاصله داریم اما کارهای زیادی صورت گرفته است، ابراز کرد: امروز ما هزینه مقاومتف ایستادگی و شرافتمان را پرداخت می‌کنیم، زیرا کشوری که تا دیروز مرید و جیره‌خوار آمریکا بود، امروز نه تنها در مقابلشان ایستاده، بلکه به دهان آنها می‌کوبد. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید به مردم یادآوری شود که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم، گفت: دشمن به پایان خط رسیده و ان‌شاءالله ما با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبر استراتژیک را در دستورکار قرار می‌دهیم و پیروز می‌شویم.

خرم‌دل از اصحاب رسانه خواست روحیه امید به آینده و روشنگری در زمینه توطئه‌های دشمن را برای مردم تبیین کنند و ادامه داد: نباید اجازه دهیم تاریخ تحریف شود و حقایق مسلم این انقلاب و بزرگی‌های این انقلاب وارونه جلوه داده شود.

وی به برخی خدمات سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و بیان کرد: در سفر سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این استان، حدود 45 میلیارد تومان به عمران و آبادانی روستاها کمک شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات سپاه در 14 دهستان این استان، گفت: به برکت سفر سردار سلامی به استان ما، انقلابی در حوزه زیرساختی استان در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/543/ت

R41452/P/S6,69/CT11 بیشتر بخوانید... سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: تامین مسکن برای ‌دهک‌های پایین جامعه "آرزو" شد /دولت اهتمامی برای رفع مشکل ندارد پاسخگویی اسلامی به سوال ۶ نماینده مجلس در کمیسیون عمران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: تامین مسکن برای ‌دهک‌های پایین جامعه "آرزو" شد /دولت اهتمامی برای رفع مشکل ندارد پاسخگویی اسلامی به سوال ۶ نماینده مجلس در کمیسیون عمران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ آتش‌سوزی در پردیس ۱ کیش / بخشی از این بازار تخریب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان

علیرضا نورانی گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی استان رخ داد و توانستیم، پروژه‌های عمرانی استان را با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان با محاسبه قیمت روز تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

او افزود: همچنین تنها در اسفندماه سال گذشته مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های کلیدی و مهم استان در حوزه آب، راه و دیگر زیرساخت‌ها ترزیق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: در روز‌های پایانی سال گذشته، مبلغ ۲۷۴ میلیارد تومان از محل منابع استانی برای رفع مشکلات آب‌ شرب روستایی تخصیص پیدا کرد و تلاش داریم تا امسال بخش مهمی از مشکلات آب‌شرب روستایی را برطرف کنیم.

او ادامه داد: استان گلستان در سال‌های گذشته دچار عقب‌ماندگی‌های بسیاری در حوزه‌های مهم زیرساختی شده‌است و برای رفع فقر استان، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی هفت ساله با رشد ۱۸ درصدی هستیم تا بتوانیم به میانگین نرمال رسیده و از فقر خارج شویم.

نورانی گفت: دولت سیزدهم با راهبری استاندار در گلستان تلاش‌های زیادی برای رفع این عقب‌ماندگی‌ها دارد و نیاز است در کنار تلا‌ش‌های شبانه‌روزی دولت، مردم و دیگر مسئوولان نیز مشارکت و همکاری داشته‌ باشند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود