Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که حق مجیدی است تا فرصت داشته باشد تیم مورد علاقه‌اش را در استقلال بسازد. - اخبار ورزشی -

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اظهار داشت: استقلال در دو بازی گذشته شرایط خوبی داشته و تا پایان لیگ هم برای کسب سهمیه مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آبی‌پوشان باید بازی پیش روی خود در جام حذفی را جدی بگیرند، چون جای اشتباه ندارند. بازی با سپاهان بازی خیلی سختی است، قطعا شاگردان قلعه‌نویی هم با تمام قدرت به میدان می‌آیند تا موفق شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حاشیه‌هایی که در بازی گذشته با سپاهان در لیگ به وجود آمد تصریح کرد: در آن بازی حواشی که ایجاد شد یک مقدار به خاطر بی‌تجربگی نورافکن بود و اگر قلعه‌نویی روی نیمکت بود قطعا چنین مسائلی پیش نمی آمد. شاگردان مجیدی باید بازی گذشته را فراموش کنند و با قدرت بازی کنند، در حقیقت جام حذفی را بسیار جدی بگیرند تا با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

بیانی در پاسخ به این سوال که بازی جام حذفی مقایل سپاهان در سرنوشت مجیدی تعیین‌کننده است؟ گفت: همانطور که مدیرعامل استقلال گفته از مجیدی حمایت می‌کند بایداین کار انجام شود. مجیدی امسال در صورتی سرمربی این تیم شد که هیچ بازیکنی را با نظر خوش به خدمت نگرفت. فرهاد باید بماند و تیم فصل بعد با نظر او بسته شود. او حق دارد که به او فرصت بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند و تیم موردعلاقه‌اش را در استقلال بسازد و همه ما باید این زمان را به او بدهیم.

همه منتظر عملی شدن وعده‌ها/آیا استقلال طلسم‌شکنی می‌کند؟

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۲ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۳ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۴ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان ۷ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۸ سپاهان با دو غایب برابر استقلال مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی استقلال جام حذفی را جدی لیگ قهرمانان جدی بگیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان