Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:51:55 GMT

برنامه‌هاي خوبي براي صنعت گردشگري داريم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۴۲۶

برنامه‌هاي خوبي براي صنعت گردشگري داريم

خبرگزاری آریا- وزیر میراث فرهنگی با تاکید بر اینکه برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری در دستور کار داریم، گفت: باید پس از عبور از پیک کرونا با توجه به تقاضای بازار، وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای علی اصغر مونسان با بیان اینکه کرونا به صنعت گردشگری دنیا آسیب جدی وارد کرده است، تصریح کرد: خسارات زیادی هم به گردشگری ما وارد شد البته این صنعت دارای ویژگی منحصر به فردی است و می‌تواند به سرعت احیا شود و در این راستا در خردادماه 99 اقداماتی انجام شد و آمار گردشگری داخلی ما به طور فزاینده بالا رفت، اما با شیوع کرونا مواجه شدیم و با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفر‌ها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمامی کشور‌ها مرز‌های بین المللی‌مان را برای ورود گردشگر باز کنیم وضعیت گردشگری بهبود می‌یابد.
اقای مونسان ادامه داد: برنامه‌های خوبی تهیه و آماده کرده ایم و در دستور کار داریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم؛ در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.
وی با بیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استفاده می‌شود، گفت: تور‌های مجازی گردشگری کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی‌افتد در واقع حوزه گردشگری باید به صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی به خوبی بهره می‌گیریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید فطر و تاکید بر خدمات‌رسانی شایسته به میهمانان و مسافران، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی بعد از ظهر امروز در ستاد خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی پای کار بیایند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید سعید فطر و تاکید بر خدمات رسانی شایسته به میهمانان و مسافران، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

وی با تاکید بر بررسی علل تصادفات در جاده‌ها افزود: نقاط حادثه‌خیز راه‌های شمال و جنوب استان شناسایی و برطرف شود. راه‌اندازی راه‌آهن زاهدان- چابهار تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت بنابراین با جدیت این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

کرمی بیان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین باید با جدیت موضوعات این حوزه را دنبال کرده و مردم را مشارکت دهیم. محور اصلی پیشرفت استان نهاد آموزش و پرورش است بنابراین باید همه مجموعه‌ها باید به یاری این نهاد بیایند. هم‌افزایی در بین مجموعه‌ها اهمیت بسزایی دارد چرا که تعارض و اختلاف موجب اتلاف منابع خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید فطر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • گردشگری را از شهر خودمان آغاز کنیم
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!