Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پورداوود در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت نام بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان استان همدان در سامانه «سناد» خبر داد و گفت: ثبت نام بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان استان همدان در سامانه سناد قطعی شده است.

پورداوود افزود: تاکنون حدود ۲۶۷ هزار دانش آموز استان همدان در دوره‌های مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم موفق به ثبت نام در سامانه «سناد» شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بخشی از ثبت نام‌ها به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شد.

وی با اشاره به تمهیدات بازگشایی مدارس در قالب پروژه مهر، گفت: امسال کارگروه بهداشت، ایمنی و سلامت نیز به کارگروه‌های چندگانه ستاد پروژه مهر اضافه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه سناریوهای مختلفی برای سال تحصیلی جدید پیش بینی شده است، افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان برای اجرای هریک از این سناریوها آمادگی کامل دارد.

پورداوود یادآور شد: استان همدان در پوشش شبکه شاد از استان‌های برتر است به گونه‌ای که تمامی مدارس استان پوشش داده شده و همه مدیران، معلمان و بیشتر دانش آموزان عضو این شبکه شده‌اند.

کد خبر 4994392

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش همدان ثبت نام دانش آموزان ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان قزوین عید سعید قربان ماه محرم شهرکرد کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استان همدان دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله