Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:50:22 GMT

عجیب‌ترین خرید خارجی این فصل استقلال هم طلبکار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۴۴۰

عجیب‌ترین خرید خارجی این فصل استقلال هم طلبکار شد

در حالی که هنوز پرونده بدهی‌های خارجی استقلال به شفر و بویان باز است، یک بدهی خارجی دیگر هم به بدهی‌های این باشگاه اضافه شد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که می‌توان او را عجیب ترین خرید این فصل آنها دانست، بعد از جدایی از این تیم، برای دریافت مطالباتش شکایت کرد و مبلغ ۱۲۵ هزار دلار از استقلال طلبکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع ۳۳ ساله در حالی این فصل به استقلال پیوست که آبیها در قلب خط دفاعی با تراکم بازیکن مواجه بودند و خرید یک بازیکن خارجی بالای ۳۰ سال و کاملا نا آماده در این پست، سئوال هایی را در این خصوص ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

شکایت جدید از استقلال در راه است

بودورف در تمام مدت حضورش در استقلال تنها ۲ بار در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الرشطه و الاهلی به صورت کامل به میدان رفت و در لیگ برتر هم ۸۲ دقیقه مقابل گل گهر بازی کرد تا جمع بازیهای او در استقلال به ۲۶۲ دقیقه برسد. آبی پوشان در این ۳ بازی که مدافع بلغاری شان در خط دفاعی بازی کرد، صاحب ۲ شکست و یک مساوی شدند.

در حالی این مدافع میانی ۳۳ ساله و نا آماده بلغاری به عضویت استقلال در آمد که آنها در این پست نفراتی مثل روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، شاهین طاهرخانی و سینا خادم پور را داشتند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین نیکولای بودروف استقلال شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد

دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود شب گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور