Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@04:52:39 GMT

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۴۶۸

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: اواخر هفته گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی در رصدهای اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز شد تا اینکه مأموران موفق به شناسایی محل" انباری " و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و مأموران در بازرسی از آن یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی ، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، انباری را در جنوب تهران در حوالی شهرری که محل نگهداری کالا و تخلیه بار‌های بسته بندی شده بود، شناسایی و موضوع را برای تحقیق و بررسی در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، افزود: با تایید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در یک عملیات پلیسی مالک انبار را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار مأموران قرار گرفت، گفت: در بازرسی از داخل انبار، ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضایی مهروموم شد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد