Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین همایش سالانه اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی در دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، چهاردهمین همایش سالانه اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور با توجه به شیوع بیماری کووید-۱۹ و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت مجازی و وبیناری در دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش به همت نهاد نمایندگی مقام معظر رهبری در امور دانشجویان و اساتید ایرانی خارج کشور ۲۵ تا ۲۷ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

دبیرخانه همایش از افرادی که مقاله آن‌ها به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شود، برای ارائه مقاله به صورت حضوری نیز دعوت خواهد کرد  و به نفرات برتر هم جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام و ارسال مقالات می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

همچنین جهت اطلاع از محورها، موضوع مقالات و موضوعات همایش به مشروح فراخوان به این آدرس http://nahadiran.ir/site/lk/?goto=hsm99-2http://nahadiran.ir/site/lk/?goto=hsm99-2 مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان همایش دانشگاه بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: بیش از ۷۰ هزار رزمنده این استان در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

وی افزود: ۷۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و حدود ۷۰۰ آزاده آمار این استان است که در مقایسه با سایر استان‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که امروز پایداری غزه را نیز رقم زده است، گفت: استان مرکزی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس نقش بسزایی داشته به گونه‌ای که بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان طراحی و برخی از این طرح‌ها سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زده است.

سردار کریمی با اشاره به نقش کنگره شهدای استان مرکزی در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهدا گفت: در همین راستا از سال ۱۳۹۳ اجلاسیه‌های مختلف آغاز و کنگره اصلی نیز پاییز سال ۱۳۹۸ در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

وی با تاکید بر معرفی جایگاه راه امام راحل به نسل جوان گفت: استان مرکزی مهد پرورش مشاهیر و بزرگان بسیاری همچون امام راحل است، بنابراین باید تلاش شود مشاهیر و شخصیت‌های برجسته و شاخص این استان به نسل امروز بیش از پیش معرفی شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تا کنون بیش از ۵۰۰ هنرمند این استان شناسایی شده که کار فاخر هنرمندان برای کنگره شهدا بسیار باارزش است و سایر استان‌ها از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

سردار کریمی با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ با حضور ۲۰ هزار نفر در خردادماه امسال گفت: از سال گذشته بیش از ۱۷ هزار دانش آموز دختر به راهیان نور و اعزام بیش از ۵۰ هزار نفر به اردوهای یک تا دو روزه جهادی در این استان انجام شده است.

کد خبر 6062156

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک