Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی گفت: به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) مه ولات برگزار شد.

«منصوره مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مه ولات با بیان اینکه جشن ‌های ویژه عید غدیر خم با برنامه ریزی انجام شده و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت صورت پدیرفت، گفت:به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) مه ولات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع) مه ولات افزود: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

 

وی با تاکید بر اینکه غدیر خم روز معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی است، روزی که باید از دریای بیکران معرفت الهی جرعه‌ای بنوشیم و سیراب شویم، اظهارکرد:کانون های مساجد برنامه های متنوعی در روز عید غدیر برگزار کردند.

 

مرادی با بیان اینکه غدیر واقعه‌ای عظیم، ارزشمند و الهی است از این رو باید شکوه و عظمت غدیر را در آئین ‌ها و مراسم‌های جشن احیاء کنیم، ادامه داد: طبق روایات اسلامی بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان عید سعید غدیر است چرا که در این روز دین اسلام به کمال و تعالی می‌رسد و نعمت رسالت تکمیل می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون امام حسن مجتبی ع جشن غدیر خراسان رضوی کانون های مساجد امام حسن مجتبی ع عید غدیر مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است. او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نگاهی به خانواده شهید سید مصطفی خمینی اولین مصاحبه با همسر سید مصطفی خمینی/ مدرن و امروزی بود و سر حجاب بر من سخت نمی‌گرفت

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت