Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:13:09 GMT

خبرنگاران محرک‌های توسعه جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۵۸۵

خبرنگاران محرک‌های توسعه جامعه هستند

به گزارش ایرنا، هادی طاهرخانی روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین افزود: رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی دقیق و حفظ امانتداری در جهت همدلی و بین مردم و مسوولان  و ایجاد فضای امید و همدلی  در جامعه تلاش کنند.

این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروزه نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه به سبب توسعه و پیشرفت رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی پررنگ است که البته این موضوع مسوولیت خبرنگاران را نیز سنگین‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به پیشینه تاریخی خبرگزاری ایرنا به عنوان قدیمی ترین خبرگزاری کشور، افزود: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از رسانه‌هایی است که با انتشار اخبار معتدل و نقد به موقع و منصفانه نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست و صحیح در جامعه داشته است.

طاهرخانی ادامه داد: استفاده از نیروهای متعهد و توانمند در ایرنا موجب شده شاهد افراط و تفریط و حواشی غیر ضروری که هیچ نفعی برای مردم ندارد در این رسانه نباشیم و کسانی که خبرهای دقیق و حرفه‌ای را دنبال می‌کنند بدون شک یکی از رسانه‌های مرجع آنها، خبرگزاری ایرنا است.

طاهرخانی یادآور شد: همراهی این رسانه در اطلاع رسانی نقش مهمی در توسعه استان داشته و نقد و تحلیل و گزارش‌های خوب شما توانسته بخشی از نیازهای مخاطبان را تامین کند.

شهید محمود صارمی از جمله خبرنگاران پرتلاش کشورمان بود که از حضور در خطرناک‌ترین میدان‌ها ترس به خود راه نداد و تا انتها به رسالت خود وفادار ماند.

 شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه  "سالروز شهادت محمود صارمی" را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

برچسب‌ها شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین شهرداری قزوین روز خبرنگار استان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • قانون نانوشته!
  • محرک جدید بورس
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند