Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:48:23 GMT

گام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۵۸۹

گام دوم رزمایش بزرگ مواسات در خراسان رضوی کلید خورد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- گام دوم رزمایش همدلی و مواسات در خراسان رضوی با حضور حداکثری نهادها کلید خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، گام دوم رزمایش مواسات با حضور ارگان‌ها و نهادهای مختلف در استان خراسان رضوی کلید خورد.

گام نخست این رزمایش با حضور و مشارکت حداکثری نهادهایی همچون سپاه امام رضا(ع)، بسیج سازندگی، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهدمقدس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد و دو گام بعدی این رزمایش نیز قرار است طی ماه‌های آتی اجرایی شود.

در قالب گام دوم رزمایش مواسات، توزیع 200 هزار سبد مواد غذایی ویژه مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند، 110 سری جهیزیه، افتتاح 110 طرح اشتغال و 110 واحد مسکونی و کلنگ زنی 24 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

زاکانی: نهضت مواسات با تأسی از امیرالمؤمنین (ع) بزرگترین خدمت در "عید غدیر" استمرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر10 هزار بسته معیشتی و 26 تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مورد گام دوم مواسات در استان اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش با استقبال و شکوه بسیار مناسبی در ماه مبارک رمضان اجرایی شد و از امروز نیز توزیع بسته‌های معیشتی گام جدید کلید می‌خورد.

امام جمعه مشهدمقدس افزود: رزمایش مواسات تجلی مهمی از همدلی و نماد یک حرکت ارزشی در راستای کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

علم‌الهدی بیان کرد: قرارگاه مواسات در استان یک جریان عظیم انقلابی است که حرکتش به یک یا دو مرحله خلاصه نمی‌شود و در ماه محرم نیز گام بعدی این رزمایش در استان عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله دوم "رزمایش مواسات" در نقاط مختلف استان مازندران آغاز شد نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی: فرهنگ‌سازی "مواسات" سبب رفع بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود آغاز مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در دامغان+ تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم "رزمایش مواسات" در نقاط مختلف استان مازندران آغاز شد نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی: فرهنگ‌سازی "مواسات" سبب رفع بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود آغاز مرحله دیگری از رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه در دامغان+ تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ آتش‌سوزی در پردیس ۱ کیش / بخشی از این بازار تخریب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم رزمایش رزمایش مواسات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‌ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه ‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎ کن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‎داری بانک‌ها یکی از آفت‌های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‌ها رفتار می‌کنند، کار به جایی می‌رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه ‎دار کنند. اینجاست که می‌گوئیم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ ای میدان‌داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش‎ هزار واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ساخت مسکن اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است