Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:43:54 GMT

پیغام افشین پیروانی به بیرانوند؛ دمت گرم روله!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۵۹۱

پیغام افشین پیروانی به بیرانوند؛ دمت گرم روله!

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس نسبت به گلایه علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در شرایطی بعد از چهار سال حضور در این تیم، در روزهای پایانی لیگ با توجه به قراردادی که داشت راهی انتورپ بلژیک شد. این در حالیست که این دروازه‌بان امروز در گلایه‌ای نسبت به رفتار مدیران تیم، مدعی شد آنها حتی مدال قهرمانی او را نیز نداده‌اند و اعلام کردند مدال کم آمده است! موضوعی که اکنون با واکنش افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروانی در اینباره گفت: ابتدا جا دارد بار دیگر این پوکر قهرمانی را به تمامی اعضای تیم و خصوصا هواداران عزیزمان تبریک بگویم و برای آنها آرزوی اتفاقات بهتری در آینده را داشته باشم. امروز این مصاحبه و به قول شما گلایه را خواندم و برای خودم هم این مساله مایه ناراحتی شده است. بیرانوند قطعا نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشته و در این مسیر سخت همراه ما بوده است. هیچکس در باشگاه و حتی در بین هواداران نیز روزهای خوبی که او در پرسپولیس داشته و ساخته را فراموش نمی‌کند.مطمئنا علیرضا سهم زیادی در موفقیت‌ها و قهرمانی پرسپولیس داشته و بداند که در یاد همه ما جا دارد.

 

پیروانی درباره گلایه بیرانوند درباره عدم قرار گرفتن نامش در بین نفرات اعلامی از سوی باشگاه برای دریافت مدال گفت: مطمئنا این اشتباه صورت گرفته و همانطور که گفتم هیچکس در تیم ایشان را از یاد نمی‌برد و حتی آقای گل محمدی هم در پایان بازی‌ها از علیرضا یاد کرد و جایش را خالی دانست. بازیکنان ما هم اگر دیده باشید همه آنها در استوری خود این موضوع را به نمایش گذاشتند. مطمئنا این مساله را پیگیری خواهیم کرد و مدال بیرانوند جایش محفوظ خواهد بود تا موزه افتخارات او هم بی نصیب از جامی که تا روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس برای آن تلاش کرده خالی نباشد. ما چشم انتظار موفقیت او در اروپا هستیم و در تمام شرایط برای علیرضای عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی خواهیم داشت و باید به او بگویم دمت گرم روله! تو همیشه به قول هواداران گلر ارتش سرخی و به تو افتخار می‎کنیم.

 

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند

علی اصغر قربانعلی‌پور درمورد حضورش در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین، اظهار داشت: طبق برنامه قلعه‌نویی من و هومن افاضلی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدیم. امیدوارم مانند سایر دیدارها، یک بازی خوب باشد. روز گذشته نیز همراه با حمید مطهری بازی پیکان و هوادار را دیدیم. لیگ به دقت رصد می‌شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.


وی درپاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر و جام حذفی، چگونه می‌توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی قرار داد، گفت: این مشکلی است که سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته و تعطیلات زیاد بود اما از زمانی که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این تیم وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد نکند زیرا یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب، بیرون می‌آید.


مربی تیم ملی اضافه کرد: هرچه بچه‌ها در شرایط بازی باشند بیشتر به تیم ملی کمک می‌شود. به مربیان باشگاه‌ها حق می‌دهم و قبول دارم کار سختی است اما شرایط فوتبال ما همین است و نمی‌توان کاری کرد.


قربانعلی‌پور درخصوص اینکه آیا بابت مصدوم شدن بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای مقدماتی جام جهانی نگرانی ندارند، گفت: به ما اعلام شده مراحل نهایی جام حذفی پس از اتمام اردوی تیم ملی برگزار می‌شود اما در کل در فیفادی‌های خرداد به انتهای لیگ می‌‎خورد که بازیکنان خسته هستند. برنامه تمرینی ما هم برای بازیکنان نسبت به فیفادی قبلی متفاوت است. سعی داریم با یک ریکاوری خوب و کمترین آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم.


وی درخصوص حواشی مربوط به آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند، توضیح داد: واقعا مسئله خاصی نبود. مصدومیت ممکن است برای هر بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهش پیش بیاید. همین روز گذشته در برخی بازی‌های لیگ یک تا دو آسیب دیدیم که امیدواریم تکرار نشود. علیرضا بیرانوند نیز تا روز آخر در اردوی تیم ملی تمرین کرد و فقط یک مصدومیت مزمن داشت.
مربی بدنساز تیم ملی تصریح کرد: ممکن است آسیب دیدگی مزمن به شکلی باشد که بازیکن صبح با احساس درد از خواب بلند شود. مصدومیت بیرانوند هم مدیریت شد.


قربانعلی‌پور در واکنش به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مصدومیت بیرانوند دیر به اطلاع این تیم رسید، عنوان کرد: طبق اطلاعات من اینگونه نیست. این موضوع هم حل شد و بیرانوند به موقع بازمی‌گردد و طبق نظر قلعه‌نویی بار دیگر به تیم ملی کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد