Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان در حالی میهمان پیکان تهران است که برای ماندن در بالای جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد. این تیم با ادامه روند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر و پس از تساوی خانگی برابر تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، در حالی به دیدار پیکان می‌رود که تیم رقیب هفته گذشته توانست تراکتورسازی تبریز پرمهره را در خانه متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت‌نفت آبادان که تا هفته بیست‌وپنجم یکی از شانس‌های کسب سهمیه آسیا بود در بازی‌های اخیر چندان با انگیزه نشان نداده و با از دست دادن امتیازهای حساس آرزوی هواداران خود برای آسیایی شدن را از بین برد.

تیم فوتبال پیکان تهران برای بقا در لیگ برتر بر خلاف فصل‌های گذشته جنگ می‌کند و در سه بازی باقی مانده راهی جز پیروزی برابر حریفان خود ندارد.

در این هفته و روزی که پارس جنوبی و ماشین سازی ۲ رقیب اصلی پیکان برابر هم قرار خواهند گرفت، بهترین فرصت برای تیم تهرانی است تا با پیروزی بر صنعت‌نفت آبادان فاصله خود با حداقل یکی از رقیبان را زیاد کند؛ شاگردان عبداله ویسی انگیزه زیادی برای شکست دادن صنعت‌نفت بی‌انگیزه دارند.

 ۲ تیم در حالی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را برگزار می‌کنند که هفته گذشته برابر حریفانشان متوقف شدند و تساوی در این دیدار برای پیکان کمتر از شکست نیست؛ پیکانی‌ها برای ماندن در لیگ برتر راهی جز پیروزی در این بازی و ۲ دیدار باقی مانده ندارند.

صنعت‌نفت که با رفتن اسکوچیچ و از دست دادن شانس کسب سهمیه آسیا نتوانست روند موفقیت آمیز خود را طی کند برابر پیکان چندان انگیزه ندارد ولی بهنام سراج سرمربی این تیم برای اثبات شایستگی‌ خود انگیزه زیادی دارد و شاید با قراردادن بازیکنان بومی و جوان در ترکیب تیم سعی در شکست دادن پیکان داشته باشد.

پیکان تهران با ۴۷ گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را داراست و این نقطه ضعف می‌تواند برای عیسی آل‌کثیر مهاجم ۱۱ گله صنعت نفت فرصتی باشد تا تعداد گل‌های زده خود را افزایش دهد و به صدر جدول گلزنان لیگ صعود کند.

البته پیکانی‌ها با در اختیار شهریار مغانلو در نوک حمله یکی از زهردارترین خط حمله‌های لیگ برتر را در اختیار دارند و این بازیکن با انگیزه برای کسب عنوان آقای گلی برابر خط دفاعی شکننده نفتی‌ها به میدان خواهد رفت؛ این دیدار تقابل چهره به چهره آل‌کثیر و مغانلو ۲ مدعی کسب عنوان آقای گلی است و این ۲ بازیکن می‌توانند تعیین کننده تیم پیروز میدان باشند.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۰ برد، هشت تساوی و ۹ باخت با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب یازدهمین پیروزی این فصل خود است تا جایگاهش را در جدول تثبیت کند.

در آن سوی میدان نیز پیکان تهران با پنج برد، ۹ تساوی و ۱۳ باخت و با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب ششمین پیروزی فصل است تا اختلاف خود با رقیبانش را در پایین جدول را کاهش دهد.

یکی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی دشواری در تهران برابر پیکان پیش رو داریم زیرا این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و برابر ما برای پیروزی به سختی تلاش خواهد کرد.

طالب ریکانی افزود: پیکان تیمی نیست که در انتهای جدول باشد زیرا به لحاظ کیفی شرایط خوبی در لیگ داشت ولی از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشته ولی در بازی‌های باقی مانده راهی جز پیروزی بر حریفانش ندارد.

وی ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز این دیدار دست از تلاش بر نمیداریم و فوتبال پاک را ارایه خواهیم داد تا ضمن کسب سه امتیاز جایگاه خود را در رده هفتم جدول تثبیت کنیم.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال لیگ برتر فوتبال آبادان صنعت نفت آبادان پیکان تهران تیم فوتبال لیگ برتر کسب سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا