Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمان گفت: هفته قبل ۹ هزار و ۴۴۳ مورد بازرسی در سطح استان کرمان انجام و ۲۳۲ مورد تعطیلی واحدها و اماکن را داشتیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غلامرضا نویدی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه در هفته قبل 9 هزار و 443 مورد بازرسی در سطح استان کرمان انجام شده است اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و صنعت، معدن و تجارت بیشترین بازدیدها را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با بیان اینکه در این بازدیدها 2 هزار و 664 مورد تذکر شفاهی و 179 مورد تذکر کتبی داده شده است گفت: 232 مورد تعطیلی واحدها و اماکنی را داشته‌ایم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام نداده‌اند.

پیشنهاد استاندار کرمان برای برگزاری بعضی از مراسم سنتی ماه محرم در کرمان؛ ثبت‌نام اینترنتی شوداستاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول استاستاندار کرمان: 80 درصد تخت‌های بیمارستانی و 95 درصد تخت‌های ICU استان کرمان اشغال است

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه وزرای بهداشت و کشور گزارش دادند.

وی با بیان اینکه در این جلسه بر نظارت‌ها تاکید شد و مجازات با متخلفان هم مورد بررسی قرار گرفت ادامه داد: شیوه نامه مجازات‌ها در جلسات آینده اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه دستورالعمل برگزاری مراسم مذهبی محرم نیز تهیه و در جلسه ستاد ملی کرونا مصوب شده است گفت: رئیس جمهور از کادر درمانی کشور تشکر کرد که در درمان بیماران مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان کرمان در بحث بیماری کرونا تثبیت شده و سیر نزولی را در پیش داریم افزود: رئیس جمهور بر بیماریابی تاکید کردند که بیماران کرونایی به سرعت شناسایی و از شیوع بیشتر آن در جامعه جلوگیری شود.

بصیری با عنوان اینکه دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید دارو و واکسن کمک خواهد کرد گفت: مراسم محرم باید به نحو دقیق با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

در این جلسه حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه برگزاری کنکور را در پیش داریم افزود: پیشنهاد شده از سالن‌های بزرگ ورزشی به جای مدارس استفاده شود که انتظار می‌رود اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... اصناف استان کرمان استقبالی از تسهیلات کرونا نکردند وعده‌های مسئولان مرهمی بر زخم بی‌پولی و گذران معیشت اصناف کرمان نشد روزگار سخت اصناف کرمان و وعده‌هایی که محقق نشد / ‌بانک‌ها اقساط وام‌ها را ‌از حساب مشتریان کم کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصناف استان کرمان استقبالی از تسهیلات کرونا نکردند وعده‌های مسئولان مرهمی بر زخم بی‌پولی و گذران معیشت اصناف کرمان نشد روزگار سخت اصناف کرمان و وعده‌هایی که محقق نشد / ‌بانک‌ها اقساط وام‌ها را ‌از حساب مشتریان کم کردند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ آتش‌سوزی در پردیس ۱ کیش / بخشی از این بازار تخریب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان استان کرمان اصناف کرمان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به توصیه و هشدارهای پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و بازرسان اتاق اصناف؛ از آغاز ماه مبارک رمضان تعدادی از واحدهای صنفی در استان به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و آئین نامه اماکن عمومی پلمب شدند.

مجدداً تاکید می‌گردد هرگونه حرمت شکنی توسط متصدیان واحدهای صنفی در این ماه عزیز قابل اغماض نبوده، و در صورت تخطی از ضوابط ابلاغی برابر مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

لذا ضمن تشکر از کلیه متصدیان عزیز واحدهای صنفی که در این ماه مبارک زحمت ارائه خدمات به مردم روزه دار را عهده دار هستند، انتظار می‌رود رعایت ضوابط ابلاغی و شرعی را مورد نظر قرار دهند، بدون شک پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود و مطالبه به حق مردمی با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

کد خبر 6062289

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • اهمیت تقویت فرهنگ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز