Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - با اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سطح توانگری مالی این شرکت همچنان در سطح یک صنعت بیمه قرار دارد.


به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نسبت توانگری مالی بیمه پارسیان در سال های اخیر همواره در سطح اول صنعت بیمه قرار داشته و برای سال جاری نیز این نسبت برای بیمه پارسیان محفوظ ماند. در متن تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ بر اساس اجرای ماده ۶ نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه برای بیمه پارسیان با توجه به صورت های مالی سال ۹۸ و همچنین محاسبات و تعدیلات جدید این شرکت ضمن ارتقای نسبت توانگری مالی خود همچنان در سطح اول توانگری مالی صنعت بیمه کشور با عدد ۱۲۹ به کار خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شرکت‌های دارای سطح یک توانگری مالی، شرکت‌هایی هستند که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران از توانایی کافی برخوردارند و بیمه مرکزی نیز تاکید دارد بیمه گذاران در انتخاب بیمه گر خود این مورد را به دقت مدنظر داشته باشند.


گفتنی است بیمه پارسیـان همواره سعی کرده در فعالیت بیمه گری خود به سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و مدیریت ریسک حرفه ای توجه داشته باشد تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ و ارتقاء بخشد.


 

 

مدیریت روابط عمومی و تبلیغات

بیمه پارسیان

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: توانگری مالی بیمه پارسیان صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • دستگاه دافع حشرات پارسیان دافع
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف