Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی، درباره مکان و زمان خاکسپاری پیکر ماه چهره خلیلی گفت: مراسم خاکسپاری ماه چهره خلیلی، روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد. هنوز پسر پنج ساله‌اش از درگذشت او اطلاع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ارتباط دوستانه خود با این هنرمند فقید اظهار کرد: من اولین کسی بودم که متوجه بیماری او شدم؛ او این موضوع را با من در میان گذاشت و گفت دوست ندارد، کسی خبردار شود. من هم امانت‌دار دوستم بودم و این موضوع را به کسی نگفتم. در این ۱۰ ماه پیگیر حالش بودم؛ اما خودم هم حال خوبی نداشتم. همیشه از خدا می‌خواستم که سلامتی‌اش را به دست آورد و اتفاق خوبی برای او رخ بدهد.

نظام دوست عنوان کرد: ماه‌چهره قرار بود در ایران جراحی شود؛ اما به خاطر خانواده اش به لندن رفت تا دیداری با آن‌ها داشته باشد. بعد هم که درگیر کرونا شدیم و مراحل شیمی درمانی را در آنجا سپری کرد. ماه‌چهره خلیلی سرطان لوزالمعده داشت؛ یکی از بدترین سرطان‌هایی که در دنیا وجود دارد.

او در پایان درباره ویژگی اخلاقی ماه چهره خلیلی گفت: ماه چهره خیلی ایرانی بود و عرق ملی داشت. اگر به خودش بود، الان ایران بود؛ اما شرایط کرونا و زندگی باعث شد که دیدارمان به قیامت بیفتد. مهربان و آدم حسابی بود. من هیچ وقت ندیدم پشت سر کسی صحبت کند، همه را دوست داشت و به همه انرژی می‌داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه چهره خلیلی درگذشت ماه چهره خلیلی ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد

عصر امروز آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان برگزار شد.این مراسم چهارم اردیبهشت ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
در این آیین از خدمات فرهاد زیویار تقدیر و ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان معارفه شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند