Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:03:13 GMT

کشف لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۷۵۱

کشف لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: اواخر هفته گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد‌های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: گشت زنی‌های انتظامی آغاز تا اینکه ماموران موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و ماموران در بازرسی از آن یک هزار و ۴ عدد لوازم خانگی قاچاق از قبیل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جارو برقی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید

انبار کالای قاچاق در فدائیان اسلام کشف شد

کشف ۶ میلیارد انواع لوازم خانگی قاچاق از انباری در جنوب پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خانگی قاچاق بارنامه گمرکی لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان پس از دریافت گزارشی از انبار نگهداری نوشیدنی‌های قاچاق در یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت ، به محل مورد نظر اعزام و ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر خارجی قاچاق در بازرسی از این انبار کشف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: صاحب ۳۵ ساله این کالای قاچاق با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست برای ریشه کن کردن قاچاق کالا با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد