Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:46:25 GMT

بیکاران متاثر از کرونا به سایت وزارت کار مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۸۵۲

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: شماره تلفن ۶۶۵۸۰۰۹۳ آماده پاسخگویی به سوالات درباره بیمه بیکاری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بابایی مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار درباره معطلی ۵ ماهه برخی از شهروندان برای دریافت بیمه بیکاری گفت: پس از شیوع کرونا و تاثیر بر برخی از کسب و کار‌ها که منجر به بیکاری برخی از شهروندان شد سامانه‌ای به نام بیمه بیکاری برای پرداخت بیمه بیکاری این عزیزان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان علیرغم تاکید فراوان مبنی بر ثبت نام کسانی که بیکار می‌شوند در این سامانه تعدادی از این افراد با مراجعه به اداره کاریابی و یا ادارات کار محل سکونت ثبت نام کردند که منجر به قرار نگرفتن نام این عزیزان که حدود ۱۴ هزار نفر هستند و جاماندن از لیست ارسالی به وزارت کار شد.

وی افزود: شماره تلفن مستقیم ۶۶۵۸۰۰۹۳ دفتر مدیریت آماده پاسخگویی به سوالات این عزیزان درباره بیمه بیکاری می‌باشد.

بابایی گفت: آندسته از جامانده‌ها که مدت بیکاری آن‌ها تا خردادماه ادامه داشته با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند و بر اساس پیامک ارسالی از وزارت کار با مراجعه به سامانه prkar.mcls.gov.ir نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا مقرری بیکاریشان برقرار شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بیمه بیکاری ، وزارت کار ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمه بیکاری وزارت کار کرونا بیمه بیکاری وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان