Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره) گفت: به مناسبت عید غدیر، پک‌های مواد غذایی، اقلام بهداشتی و غذای گرم در بین خانوده‌های نیازمند استان قزوین توزیع شد.

رضا اکبری، مسئول هیئت دانشجویی محبین اهل بیت (ع) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال، عید غدیر حال و هوای متفاوتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گروه‌های فرهنگی و جهادی زیادی آستین بالا زدند و برای غدیر سنگ تمام گذاشتند. ما هم در حد توان‌مان سعی کردیم غدیر فراموش نشود.
اکبری مطرح کرد: اواخر بهمن ماه مراسم ولادت حضرت زهرا (س) به دلیل کرونا تعطیل شد و همانجا اقدام به برگزاری برنامه‌های مجازی و جهادی کردیم.
هیئت دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره) بیان کرد: در این مدت مناسبت‌های مختلفی با برنامه‌های فرهنگی مختلف از جمله تولید محتوا، نشریه، مسابقه کتاب‌خوانی و پادکست پوشش دادیم و همچنین برگزاری ایستگاه سلامت هم از برنامه‌های جهادی ‌ما بود.
وی گفت: به مناسبت غدیر توفیق  پک‌هایی شامل مواد غذایی، اقلام بهداشتی و غذای گرم را در بین خانوده‌های نیازمند استان قزوین توزیع کردیم.
اکبری خاطرنشان کرد: فعالیت مجازی‌مان در قالب پرونده‌ ویژه غدیر شامل توزیع چهاردهمین نشریه عطش، کلیپ غدیر و مسابقه کتاب‌خوانی بود. همچنین همکاری با دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ظرفیت فعالیت‌هایی ما را گسترده‌تر کرد. برای ایام محرم نیز هئیت محبین اهل بیت (ع) برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) تاکید کرد: در ایام کرونا هیئت تعطیل نیست و قصد داریم به کار فرهنگی و جهادی‌ با قدرت بیشتری ادامه دهیم. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عید غدیر دانشگاه امام خمینی دانشگاه امام خمینی هیئت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در همین بازه زمانی ۱۳۸ مورد از اماکن عرضه مواد غذایی نیز به دلیل نواقص بهداشتی و بی توجهی در رفع این نواقص مهر و موم شدند.

هادی کرابی به افزایش ۲۳۰ درصدی پوشش بازرسی های دانشگاه در طرح سلامت نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی و پایانه های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه وظیفه نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را به انجام رساندند.

کرابی تعداد کلرسنجی های انجام شده نوروزی از آب آشامیدنی غرب خراسان رضوی را حدود هشت هزار مورد اعلام و بیان کرد: با تجهیز بازرسان بهداشت به وسایل قابل حمل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک انجام شد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در قالب طرح سلامت نوروزی حدود هزار و ۶۰۰ مورد اقدام قانونی علیه متخلفان بهداشتی این منطقه صورت گرفت که به تعطیلی ۱۳۸ مکان انجامید.

در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی کردند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

 
 

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد