Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۷مرداد مصادف است با شهادت محمود صارمی خبرنگار لرستانی خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در افغانستان به شهادت  رسید و نامگذاری این روز بنام روز خبرنگار اقدامی نیک و ارزشمند در جهت تجلیل از سربازان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه تأکیدکرد: خبرنگاران صادق و دلسوز نقش چشمگیری در توسعه دارند، لذا خبرنگاران را باید از محورهای مهم توسعه یافتگی در هر منطقه دانست و با قلم آزاد و نقدهای منطقی و نقادانه خبرنگاران می توان به توسعه دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما مطبوعات را خیلی سیاسی کرده ایم، افزود: مطبوعات آزاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و جرم در جامعه دارند.

⁩ابراهیمی با تاکیدبر  نقد دلسوزانه عاری از تخریب افزود: مسئولان و مدیران باید زیر ذره بین شما باشند ونقادانه عملکردها بررسی  گردد.

⁩وی بیان کرد: با تخریب مدیران و مسئولانی که درجهت حل مشکلات مردم و تحول درجامع هستند. و دغدغه مردم را دارند نباید به  خط شد و تخریب نمود.
نماینده مردم دلفان و سلسله افزود: شرط اساسی نقد صادق بودن است مشکلات جامعه را ببینند با چشم ببینند با زبان بیان کنند زمانی متن بازخورد جامعه است که بر اساس صداقت باشد

ابراهیمی گفت: اگر دیدید یک فرد یا مسئولی کار مفیدی انجام می دهد آنرا انتشار دهید و دلسوزانه  اگر خطایی انجام گرفت تذکر دهید

⁩وی با بیان اینکه همه ما عزیزان دغدغه توسعه نیافتگی لرستان و دلفان را داریم و بیان کرد: باید به علل توسعه نیافتگی منطقه پرداخت که چرا شهرستان دلفان در تمام شاخص ها در ردیف های آخر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دراین مدت کوتاه تلاش های چشمگیری برای مطالبه گری منطقه انجام شده است  و تلاش خواهم نمود تمام توان خودرا برای کمک به توسعه منطقه بکار گیرم   ابراهیمی افزود: چرا هنوز در بخش کاکاوند باید مدارس تخریبی وجود داشته باشد و بسیاری از روستاها از داشتن  راه مناسب که یک نیاز اساسی محروم باشند.

وی بیان کرد: من محرومیت  و مظلومیت شهر نورآباد و روستاهای دلفان را از نزدیک دیده ام  و در مجموع  وضعیت منطقه اسف بار ونگران کننده است ⁩وبیشترین ضریب محرومیت در استان لرستان مربوط به نورآباد است⁦

⁩نماینده دلفان و سلسله گفت:از روزی که مورد اعتماد مردم نجیب منطقه قرار گرفته ام و با  عنوان نماینده رسماً  کار خودرا آغاز کرده ام تمام همت وتلاش خود را جهت   مطالبه گری و حرکت در مسیر وعده های داده شده بکار گرفته ام.

برچسب‌ها نورآباد روز خبرنگار دلفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد روز خبرنگار دلفان نورآباد روز خبرنگار دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی