Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه مستقل طرفداری قصد دارد بازیکنان بزرگ و بازی های بزرگ را در طول فصل آنالیز کند. به شما کمک خواهیم کرد فوتبال را زیباتر تماشا کنید و بیش از پیش از دیدن آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.

در ادامه پست های تاکتیکی و آنالیزی که رسانه مستقل طرفداری شروع کرده است در این پست قصد داریم بازی حساس این هفته لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید را آنالیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی درحالی موفق شد رئال مادرید را با نتیجه 2-1 شکست دهد که بازی بسیار تاکتیکی بود. هر دو مربی دائما تغییر تاکتیک می دادند و از این نظر، بازی بسیار جذاب دنبال می شد. در این ویدئو بازی را از نگاه تاکتیکی آنالیز کردیم. در مورد مسائل مهمی مانند بیلد آپ دو تیم، مدل پرس دو تیم و چگونگی خارج شدن از زیر پرس. تغییر سیستم های دو تیم در دفاع و حمله و مسائل تاکتیکی مهم دیگری که صحبت شده است.

بیشتر بخوانید:

منچستر سیتی (4) 2-1 (2) رئال مادرید؛ رافائل واران گواردیولا را به مرحله بعد فرستاد

نکات جالب از جدال منچسترسیتی و رئال مادرید / شکست لوس بلانکوس در هر دو دیدار رفت و برگشت پس از 11 سال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲