Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:12:30 GMT

نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۳۷۰

نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: همکاری و همراهی مردم و مسؤولان و از همه مهم‌تر رسانه‌ها و خبرنگاران بسیار موثر بوده و امیدواریم این همراهی تداوم داشته باشد، چراکه نقش خبرنگاران در آگاه‌سازی مردم بسیار موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سرهنگ ولی الله غلامی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی و سیاسی، دشمن اصل نظام را هدف قرار داده و مردم هم به خاطر اصل نظام سختی‌های ناشی از هدف دشمنان را تحمل می‌کنند، اما در بحث ریشه و اصالت دینی ما در جهان سرآمد هستیم و دشمن با همین اسلامیت ما کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در خلیل‌آباد در حوزه خبر و خبررسانی هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و روشنگری و آگاه‌سازی برای مردم به خوبی انجام شده است، افزود: رسالت شما خیلی بیشتر از خبرنگاری و نوشتن و پخش اخبار بوده، چراکه در کار شما همه چیز نهفته است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با بیان اینکه ما از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم، ادامه داد: مسؤولان کمبودها، نارسایی‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان را از زبان شما به عنوان صادق‌ترین قلم‌ها می‌توانند دریافت کنند.

غلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نیز نقش اثرگذاری در کاهش جرایم دارند که باید نیروی انتظامی و خبرنگاران ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، متذکر شد: حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است، کسانی که بخواهند این امنیت را از بین ببرند پلیس به شدت با آنها برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بحث امنیت در خلیل‌آباد هیچ مشکلی خاصی نداریم و این نتیجه زحمات همکاران ناجا به تنهایی نیست و خبرنگاران در ایجاد این امنیت نقش بسزایی دارند، اضافه کرد: ‌خبرنگاران پیشتاز تمامی رویدادهای تلخ و شیرین جامعه هستند، آنها با دست خالی پا به پای مسؤولان به خصوص نیروی انتظامی در حوادث متعدد حضور داشته و نقش آنها در آگاه‌سازی جامعه بی‌بدیل است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد  از پیگیری ایجاد ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان در شمال خلیل‌آباد خبر داد و گفت:  خوشبختانه با همراهی مسئولان شهرستان و  استان این موضوع  در دست پیگیری می‌ باشد.

انتهای پیام/ 70053

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها غلامی خبرنگاران پلیس اطلاع رسانی نقش رسانه در آگاه سازی جامعه روز خبرنگار خلیل آباد آگاه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی