Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ماشین‌آلات در اختیار راهداری چه در این استان و چه در استان‌های دیگر از متوسط عمر بالایی برخوردارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عزیزالله روشن،  ظهر امروز در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:  پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فقط در 6 ماه از سال قابلیت اجرا دارد و همه ساله راهداران از آبان‌ماه برای راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراقبت از سلامت راهدارن در مواجهه با ویروس کرونا مهمترین دغدغه در راهداری زمستانی سال جاری است چرا که با کاهش دما راهداران در راهدارخانه‌ها تجمع می‌کنند و در صورت ابتلا یک نفر، سلامت کل اکیپ به خطر می‌افتد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بیش از 3 هزار و 700 کیلومتر راه در استان وجود دارد که نزدیک به 800 کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی و همچنین تعدادی از راه‌ها و تونل‌های استان هنوز تحویل راهداری نشده است، اما مردم همچنان در این محورها تردد می‌کنند و این مسئله یکی دیگر از دغدغه‌های ما است.

12 سامانه هوشمند راهداری در محورهای گیلان راه‌اندازی می‌شودکمبود شدید ماشین‌آلات راهداری در گیلان؛ امکانات فعلی جوابگوی شرایط بحران نیستحسن‌نیا در سمت رئیس سازمان راهداری ابقا شد

وی با اشاره به ایجاد 42 راهدارخانه موقتی و دائمی، بیان کرد: 75 درصد جاده‌های استان کوهستانی است که اغلب این راه‌ها در زمستان نیاز به خدماتی مانند برف‌روبی، شن و...  دارند که برای همین راهدار‌خانه‌های دائمی و موقت ایجاد شده است.

روشن اضافه کرد: از بین مجتمع‌های خدمات‌رفاهی استان، 9 مجتمع خدمات‌رفاهی فعال، 14 مجتمع در حال احداث و تکمیل و همچنین 19 مجتمع دیگر استعلام  شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان آنلاین رصد می‌شوند، همچنین 34 سامانه ثبت سرعت غیرمجاز راه‌اندازی شده که متاسفانه برخی از آن‌ها مورد هجوم قرار گرفته‌اند.

کرونا، تردد خودرو و مسافر را کاهش داد

روشن با بیان اینکه به علت شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته تا 13 مردادماه با کاهش ورود خودرو و مسافر به استان مواجه بودیم، تصریح کرد: شیوع این ویروس سبب کاهش 28 درصدی تردد خودرو و کاهش 48 درصدی ورود مسافر به استان و کاهش 37 درصدی تعداد خودروهای ورودی و کاهش 35 درصدی خودروهای خروجی شد.

وی با بیان اینکه 49 نقطه در سال 95، به صورت پرحادثه شناسایی شدند، افزود: از این تعداد نقاط پرحادثه، 6 نقطه اصلاح، 7 نقطه در دست اقدام و سایر نقاط با علامت‌های هشداری، آشکارسازی شدند.در سال 99 ، حدود 67 نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز شناسایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به مشکل کمبود قیر برای پیمانکاران جهت روکش و ایجاد آسفالت، تصریح کرد: حدود 10 کیلومتر از محورهای استان آسفالت، 543 کیلومتر از محورها ایمن‌سازی، 4845 تابلوی اخطاری نصب و 840  کیلومتر از راه‌های استان نیز شانه‌سازی شده است.

روشن با اشاره به پروژه محور ناغان-کارون 4 و بهسازی محور جوزستان به ارمند به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان، ادامه داد: تکمیل تونل چارطاق، تکمیل و احداث راه‌های موگویی و محور کیان به طاقانک از پروژه‌های جهش تولید هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایمن‌سازی محور کیان به طاقانک یکی را نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های راهداری دانست و گفت: 12 درصد تصادفات جاده‌ای استان در این محور رخ داده است و 24 نفر فوتی در سال گذشته در این محور به ثبت رسیده که ایمن‌سازی‌های اولیه موجب کاهش تصادفات در این محور شده است.

وی اظهار داشت: ماشین‌آلات در اختیار راهداری چه در این استان و چه در استان‌های دیگر از متوسط عمر بالایی برخوردارند و هزینه بسیاری نیز برای تعمیرات نیاز دارند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... وام ۶ میلیون تومانی به رانندگان پرداخت نشد/ سازمان راهداری: وزارت کار پاسخگو باشد طرح راهداری محوری با اولویت راه‌های شریانی در اصفهان اجرایی می‌شود رئیس پلیس‌راه زنجان: اداره‌کل راهداری توجهی به رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان نمی‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وام ۶ میلیون تومانی به رانندگان پرداخت نشد/ سازمان راهداری: وزارت کار پاسخگو باشد طرح راهداری محوری با اولویت راه‌های شریانی در اصفهان اجرایی می‌شود رئیس پلیس‌راه زنجان: اداره‌کل راهداری توجهی به رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان نمی‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۶ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری جاده ای استان ماشین آلات راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال