Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@08:34:24 GMT

ماکرون خواستار اصلاحات در لبنان شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۵۹۹

ماکرون خواستار اصلاحات در لبنان شد!

به گزارش رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در نشست ویدئو کنفرانسی سازمان ملل درباره بحران لبنان گفت: قدرت‌های جهانی پس از انفجار گسترده بیروت وظیفه دارند از مردم لبنان حمایت کنند زیرا آینده این کشور در معرض خطر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ماکرون که در آغاز کنفرانس حمایت بین‌المللی از بیروت و ملت لبنان که با هماهنگی خود او برگزار شده است گفت که حمایت‌های بین‌المللی باید توسط سازمان ملل در لبنان هماهنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال گفت که وظیفه امروز ما عمل سریع و کارآمد به منظور هماهنگی کمک‌های بین‌المللی و رساندن آن در اسرع وقت به مردم لبنان است.

رئیس جمهور فرانسه گفت که پیشنهاد کمک به لبنان همچنین شامل پشتیبانی از تحقیقات بی طرفانه، معتبر و مستقل درباره انفجار بندر بیروت است که باعث شده برخی از لبنانی‌ها خواستار شورش برای سرنگونی رهبران سیاسی شان شوند.

ماکرون در ادامه سخنانش به ناآرامی‌ها در لبنان اشاره کرد و بار دیگر با دخالت در امور داخلی این کشور گفت که رهبران لبنانی باید اصلاحات انجام دهند.

وی مدعی شد معترضان خواسته‌های مشروعشان را در خیابان‌ها مطرح می‌کنند و رئیس جمهور لبنان نیز می‌داند که مبارزه با فساد امری ضروری است.

پربیننده ترین ثروتمندترین زن آسیایی جهان چقدر پول دارد؟ آمریکا خواستار توقیف یک کشتی ایرانی حامل نفت شد روسیه به هر حمله موشکی پاسخ اتمی می‌دهد موزامبیکی: نیترات آمونیوم توقیف شده در بندر بیروت متعلق به ما بود فیسبوک، آمازون، گوگل و اپل متهم به تخریب رقابت در بازار/ پاسخ زاکربرگ به اتهامات وارد شده چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امانوئل ماکرون سازمان ملل بیروت سازمان ملل متحد لبنان امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انفجار بیروت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

وی در ادامه به اعزام بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی و میزبانی رویداد‌های بین‌المللی پرداخت و گفت: در سالی که گذشت، ما حدود ۴۵۱ اعزام به رویداد‌های خارجی داشتیم و همچنین میزبانی ۱۴۶ رویداد بین‌المللی را بر عهده گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ تمرکز بیشتر معاونت، روی اعزام و افتخارآفرینی بیشتر بانوان ورزشکارمان بود که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و زنان ایران در مسابقات مختلف توانستند نتایج بسیار خوبی را رقم بزنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مربیان و داوران تربیت‌شده خانم و افزایش آن نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ما ۱۱۷۸۴۳ و ۲۱۷۶۳۸ داور و مربی تربیت شده داریم و در سالی که گذشت موفق شدیم حدود ۷ هزار داور و ۱۴ هزار مربی را به جمع مربیان و داوران زن تربیت‌شده کشور ملحق کنیم.

کاظمی‌پور همچنین در خصوص حفظ جایگاه و عضویت بانوان در مجامع بین‌المللی گفت: به حول قوه الهی تا اینجای کار ۱۱۲ کرسی ما را در مجامع بین‌المللی، زنان کشور تشکیل داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است. معاونت ورزش بانوان در این مدت تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم موثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد که خوشبختانه با اجرای برنامه‌ریزی‌ها شاهد افتخارآفرینی‌های متعدد در مسابقات و رویداد‌های مختلف بوده‌ایم و امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، در سال آینده شاهد اتفاقات خیلی بهتر برای ورزش بانوان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ماکرون آمریکا را خشمگین کرد
  • سفیر فلسطین خواستار تحریم و اخراج اسرائیل از سازمان ملل
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • بیروت ؛ ابراهیم معلوف
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفا شد
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در غزه شد