Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام روزنامه آبولا یک باشگاه پرتغالی به دنبال جذب یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر ایران است؛ شهریار مغانلو که گفته می شود گزینه خط حمله پرسپولیس برای فصل آینده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در صورتی که علی علیپور را از دست داده و این مهاجم به خارج از ایران برود آن وقت با کمبود بازیکن با تجربه در خط حمله اش مواجه خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پرسپولیس و استقلال فعلا نمی توانند بازیکن خارجی جذب کنند و در شرایطی که باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باید تا پایان مرداد لیست بازیکنانشان را به ای اف سی ارسال کنند مساله نقل و انتقالاتی پرسپولیس در صورت از دست دادن یکی دو بازیکن اصلی اش پیچیده خواهد شد. بی شک اصلی ترین دغدغه پرسپولیسی ها می تواند در خط حمله باشد چرا که در صورت جدایی علیپور ، این تیم مهدی عبدی، آریا برزگر و سعید روستایی را به عنوان مهاجمان جوان و کریستین اوساگوآنا را به عنوان یک بازیکن خارجی که هنوز به عنوان بازیکنی که بتوان یک فصل به عنوان یک مهاجم ثابت روی او حساب کرد نشان نداده، در لیست یحیی حضور دارند. با توجه به اینکه امکان جذب مهاجم خارجی نیست باشگاه پرسپولیس باید از بازارداخلی نیازهایش در نقل و انتقالات را مرتفع کند اما حالا خبر می رسد یکی از اصلی ترین گزینه های این تیم در حال ترنسفر به لیگ اروپایی است. شهریار مغانلو مهاجم ۱۲ گله پیکان و نفر دوم جدول آقای گل های لیگ برتر یکی از نام هایی بود که پرسپولیسی ها برای فصل بعد در لیست نقل و انتقالاتی شان قرار داده بودند.

البته شهریار مغانلو  در نیم فصل هم گزینه پرسپولیس بود و در حالی که پیکان رضیتنامه اش را صادر نکرد از علاقه قلبی اش به پرسپولیس و بازی در این تیم گفت. با این وجود خبر می رسد که باشگاه سانتاکلارا از پرتغال قصد دارد مهاجم گلزن و ۲۵ ساله تیم پیکان را به خدمت بگیرد. روزنامه پرتیراژ آبولا در پرتغال امروز خبری را در ارتباط با تلاش یک باشگاه پرتغالی برای جذب شهریار مغانلو نوشت:

” باشگاه سانتاکلارا پیگیر توافق و انتقال شهریار مغانلو مهاجم ۱۲ گله پیکان در رقابت های لیگ برتر ایران است.”

در این خبر همچنین آمده است:

” سانتاکلارا می تواند این بازیکن را با مبلغی کمتر از ۲۰۰ هزاریورو به خدمت بگیرد.

گفته می شود مغانلو اصلی ترین گزینه پرسپولیس در خط حمله از بازار لیگ برتر است و باید دید در نهایت این مهاجم گلزن تیم پیکان در پایان فصل کدام مسیر را برای ادامه فوتبالش انتخاب می کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو پیکان پرسپولیس پیکان شهریار مغانلو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال شهریار مغانلو لیگ برتر خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، در سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس یک هافبک دفاعی و یک هافبک طراح که کار ارتباط بین خطوط را انجام می‌دهد کنار هم بازی می‌کنند.  
در تمام بازی‌هایی که اوسمار در لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بوده مسعود ریگی هافبک دفاعی در ترکیب اصلی سرخ‌ها بوده و مقابل خط دفاعی بازی کرده است.  
بعد از نمایش درخشان در دربی، ریگی مقابل پیکان هم یکی از بازیکنان برتر تیمش بود.  
ریگی در این مسابقه در توپ‌گیری از بازیکنان پیکان و قطع ارتباط خطوط تهاجمی حریف عملکردی فوق‌العاده داشت و با توجه به اینکه تیمش در طول مسابقه کاملا بازی می‌کرد وظایف خود را به درستی انجام داد.  

به نظر می‌رسد ریگی در دوران سرمربیگری اوسمار با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند و با اینکه به‌صورت طبیعی بهترین نمایش هافبک‌های دفاعی چندان به چشم نمی‌آید یک پله بالاتر رفته و جزء بازیکنان تاثیرگذار سرخ‌ها به حساب می‌آید.  
ریگی در بازی با پیکان موفق شد پنالتی بگیرد و به نوعی قفل بازی هم به دست او باز شد در حالی که به شکل طبیعی او نباید در آن صحنه در باکس حریف ظاهر می‌شد اما پویایی و تحرکش آنقدر بالا بود که مثل یک وینگر و هافبک تهاجمی جایی حاضر شد که بازیکن پیکان را مجبور به خطا کند.  
با نمایش‌های اخیر ریگی در ترکیب پرسپولیس که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و فقط یک‌بار مصاحبه کرد تا برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان تقاضای کمک کند، سینا اسدبیگی کار دشواری برای بازی کردن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار