Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید ایرج کاظمی‌جو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیات داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد آرای خود را پس از بررسی ۹ اثر نمایشی، پنج اثر نمایشی را به عنوان برگزیده به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی معرفی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه هئیت داوران دومین جشنواره تئاتر خیابانی علوم قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد را متشکل از زهرا نجف پور، رضا شریعتی‌راد و رضا رفیعی از هنرمندان فعال و توانمند در عرصه بازیگری و کارگردانی و ادبیات نمایشی استان عنوان کرد.

کاظمی جو اسامی آثار راه یافته به جشنواره را شامل نمایش "سرگذشت نابهنگام" نویسنده داوود پارسا و کارگردان معصومه جهانپور از لیکک، گروه تئاتر ترمه، نمایش "در کلبه ما رونق اگر نیست، صفاهست" نویسنده و کارگردان یاسر خالقی از لنده گروه تئاتر فردا از لنده، سند نویسنده و کارگردان افضل محمدی گروه تئاتر مردم از دهدشت، نمایش "سد معبر" نویسنده و کارگردان داوود پارسا گروه تئاتر پارسا تئاتر از گچساران و نمایش "گوهر" نویسنده پژمان شاهوردی و کارگردان مجید نیک پور گروه تئاتر وار از یاسوج عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره از بیست و یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه ۱۳۹۹ بصورت آنلاین بمناسبت هفته قرآن و عترت برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه جشنواره قرآنی کهگیلویه و بویراحمد گروه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حوزه هنری استان گفت: نمایش تئاتر سفر به خانه خورشید هشتم یکی از تولیدات شاخص حوزه هنری است که توانسته در بین ۵۰ اثر ارسالی به این رویداد ملی عنوان برگزیده را کسب کند.
محمدشریف اسلامی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی است که جایزه تقدیر بازیگری را به خود اختصاص داد. وی ادامه داد: مرحله نهایی جشنواره ملی روستایی آسمان هشتم روز‌های ۳۰و ۳۱ فروردین در روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد. اسلامی اضافه کرد: جشنواره روستایی آسمان هشتم که پنج دوره به صورت ملی برگزار شده از رویداد‌های مهم حوزه هنری کشور محسوب می‌شود. رئیس حوزه هنری استان گفت: نمایش تئاتر خیابانی سفر به خورشید، جلوه‌ای از پیوند هنر و باور‌های مذهبی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که داستان شفا یافتن یک معلول پس از سال‌ها انتظار را روایت می‌کند. وی افزود: از آنجا که شفا یافتن بیماران و تحقق حاجات زائران از کرامت‌های امام رضا (ع) محسوب می‌شود نمایش سفر به خورشید و شفا یافتن یک معلول پس از سال‌ها انتظار گواهی بر نقش هنر برای روایت اعتقادات مذهبی است.  

دیگر خبرها

  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس 
  • درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی