Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته 33 لیگ آزادگان تکلیف یکی از تیم های سقوط کننده مشخص شد و هنوز تکلیف آخرین تیم سقوط کننده روشن نیست. بالای جدول هم رقابت جذابی بین تیم های آلومینیوم اراک و مس کرمان برای صعود به عنوان تیم دوم جریان دارد.

هفته 33 لیگ دسته اول دیروز ( شنبه 18 مرداد) برگزار شد تا جذابیت این مسابقات به اوج خود برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته از مسابقات سقوط سپیدرود به لیگ دو قطعی و کار صعود به تفاضل گل کشیده شد.

به گزارش طرفداری، در هفته 33 لیگ آزادگان دو بازی بیشتر از سایر بازی ها حساسیت داشت، تکلیف صعود و سقوط در لیگ یک به این دیدار ها گره خورده بود. رایکا و ملوان بندرانزلی تیم های 14 و 16 جدول رده بندی به مصاف هم رفتند. و در بالای جدول هم آلومینیوم اراک و مس کرمان تیم های سوم و دوم جدول در کرمان به مصاف هم رفتند.

وضعیت سقوط؛ اولین تیم شمالی قربانی شد

قبل از آغاز رقابت های هفته 33 لیگ دسته اول تیم های سپیدرود، رایکا، نیرو زمینی و ملوان به ترتیب شانس های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم بودند که با برگزاری دیدار های هفته 33 سقوط سپید رود قطعی شد.

وضعیت جدول مسابقات تا هفته 32 تیم امتیاز تفاضل 14- ملوان 34 8- 15- نیروی زمینی 32 11- 16- رایکا بابل 31 6- 17- سپیدرود 30 20- 18- علم و ادب تبریز (سقوط کرد) 10 63- علم و ادب در رتبه 18 قرار دارد و از قبل سقوط کرده است.  ملوان برای گریز از منطقه سقوط به یک سه امتیاز نیاز داشت اما با باخت 1-0 مقابل رایکا، جدال مستقیم را مقابل تیم 16 جدول باخت تا با این تیم هم امتیاز شود و روی کاغذ شانس سقوط داشته باشد. سپیدرود برای زنده نگه داشتن امید هایش برای بقا در لیگ به پیروزی در خانه بادران نیاز داشت اما با باخت 1-0 در این دیدار به لیگ دو سقوط کرد. نیروی زمینی مهمان فجر سپاسی بود اما با باخت 4-1 در این دیدار به شانس اصلی سقوط تبدیل شد. نتیجه بازی های هفته 33

با نتایج بالا جدول به صورت زیر است:

جدول لیگ یک در پایان هفته 33 تیم امتیاز تفاضل 14- رایکا 34 5- 15- ملوان 34 9- 16- نیروی زمینی 32 14- 17- سپیدرود (سقوط کرد) 31 21- 18- علم و ادب تبریز (سقوط کرد) 10 68-

با توجه به نتایج بالا جنگ سقوط میان سه تیم رایکا، نیروزمینی و ملوان است. احتمالات به صورت زیر است:

 دو تیم رایکا و ملوان همزمان به لیگ دو سقوط نمی کنند. نیروی زمینی تنها در صورتی سقوط نمی کند که بازی خود را مقابل گل ریحان پیروز شود و یکی از تیم های ملوان و رایکا بازی خود را ببازند. ملوان و رایکا با کسب تنها یک امتیاز به لیگ دو سقوط نمی کنند (اختلاف تفاضل نیروی زمینی با دو تیم دیگر بسیار زیاد است پس در صورت هم امتیاز شدن با آن ها سقوط می کند.) بازی های هفته آخر تیم های کاندید سقوط رایکا بابل نیروی زمینی ملوان بندر انزلی آرمان گهر (میزبان) گل ریحان البرز (مهمان) قشقایی (مهمان)

 

وضعیت صعود؛ جنگ تفاضل

سه تیم مس کرمان، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه برای صعود به لیگ برتر با هم رقابت دارند. در هفته گذشته بازی آلومینیوم و مس با پیروزی 1-0 شاگردان رسول خطیبی همراه بود تا این تیم با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به رتبه دوم صعود کند. تیم خوشه طلایی نیز با پیروزی مقابل استقلاال خوزستان اندک امید های خود را برای صعود زنده نگه داشت.

وضعیت بالای جدول لیگ یک

احتمال های صعود:

صعود مس رفسنجان با محمد ربیعی قطعی است. تیم خوشه طلایی ساوه تنها در صورت پیروزی مقابل هوادار و توقف تیم های آلومینیوم و مس کرمان مقابل رقبای خود می تواند صعود کند. مس کرمان برای صعود باید بازی مقابل علم و ادب تبریز را ببرد و هر تعدادی که آلومینیوم به داماش گیلان گل بزند، مس باید سه گل بیشتر بزند تا عقب ماندگی تفاضل گل خود را جبران کند. در صورت پیروزی همزمان آلومینیوم و مس کرمان، تفاضل گل تعیین کننده است. دو سال قبل هم تفاضل گل تعیین کننده صعود نساجی به لیگ برتر شد. آن فصل، نساجی و خونه به خونه بابل با هم رقابت می کردند که روز آخر نساجی 6 گل به راه آهن زد و خونه به خونه 2 بر یک برق جدید شیراز را برد و در نهایت این نساجی بود که با یک تفاضل گل بهتر به لیگ برتر رسید. حالا این بار مس کرمان که برای صعود به پیروزی پرگل نیاز دارد، به تبریز می رود تا در شهر رسول خطیبی با علم و ادب تبریز بازی کند. آلومینیوم هم در اراک میزبان داماش گیلان است. به نظر شما کدام تیم بیشتر گل می زند؟

همچنین بخوانید:

بررسی فانوس به دستان لیگ یکی/ سلام شمالی ها به لیگ دو

سلام سپیدرود به فراموش خانه دسته دوم / از امروز گریه و زاری آغاز می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علم و ادب تبریز نیروی زمینی مس کرمان هفته 33 لیگ برای صعود لیگ دو تفاضل گل لیگ دسته لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط