Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:43:16 GMT

لزوم تنظیم تقویم ورزشی در هیئت های استانی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۶۷۰

لزوم تنظیم تقویم ورزشی در هیئت های استانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان کرمان که با حضور دبیر فدراسیون و اعضا در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار در جلسه، از کاندیدا‌هایی که احساس تکلیف کردند و در انتخابات هیئت کشتی استان کرمان حضور یافتند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خداوند را شاکریم که روند توسعه و رشد ورزش استان کرمان به حدیست که مجامع ما با شرایط جدیدی برگزار می‌شود و انتخابات شکل و رسمی جدی به خود می‌گیرد و این باعث افتخار ورزش استان کرمان است.

پاریزی تصریح کرد: خوشبختانه کاندیدا‌ها با نهایت ادب و اخلاق و آنچه که در خور و شأن کشتی جمهوری اسلامی بود، رقابت سالمی داشتند و حمایت خود را از رئیس جدید هیئت اعلام کردند.

او انتخاب اسماعیلی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان کرمان را به مدت ۴ سال تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های کاندیداها، کشتی استان، توانمندی پیشکسوتان، افراد تحصیلکرده و تاثیرگذار ورزش استان بتوانیم چهار سال متفاوت را برای کشتی استان شاهد باشیم.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان داشت: خبرنگاران ورزشی استان کرمان کمک بسیار زیادی را در بحث توسعه ورزش استان داشتند و تعاملات بسیار نزدیکی در این زمینه صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما در کشتی استان کرمان نیاز به برنامه‌ریزی جامع‌تر و کار هدفمند داریم و انتظار داریم همه ظرفیت‌های کشتی استان در کنار هم قرار گیرند.

پاریزی افزود: اگر واقعاً دلسوز کشتی استان باشیم باید این هم افزایی رو به هر شکل که می‌توانیم ایجاد کنیم تا بتوانیم کشتی کرمان و کشتی پهناورترین استان کشور رو در خور نامش داشته باشیم.

او با اعلام اینکه امروز قطار پیشرفت ورزش استان به سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: در بسیاری از رشته‌ها ما در لیگ برتر تیم و ملی پوش داریم، در رقابت‌های پارالمپیک کرمان نگین استان‌های کشور است و امیدواریم در سایر رشته‌هایی که این ظرفیت و توانمندی وجود دارد بتوانیم این توفیق را داشته باشیم.

پاریزی تأکید کرد: انتظار داریم هر ۲۳ شهرستان استان کرمان کشتی شان فعال شود و شهرستان‌های ما باید این رسالت و مسئولیت را در خود حس و کمک کنند، هیئت استان هم کمک خواهد کرد، اداره کل ورزش و جوانان نیز نهایت تلاش خود را بکار می‌گیرد تا رشته المپیکی کشتی که امروز افتخارات بسیار زیادی در رقابت‌های جهانی و المپیک کسب کرده و این افتخارات توانسته غرور ملی را در سطح کشور ما رقم بزند، روی آن عدد و قیمت نگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیئت‌ها و مجموعه‌های ورزشی باید تحرکات بیشتری داشته باشند.

پاریزی از دامغانی به واسطه اقداماتی که طی دوران سرپرستی هیئت کشتی استان کرمان به انجام رسانده است، قدردانی کرد و بیان داشت: وی طی دوران سرپرستی پیگیری‌های بسیاری را برای توسعه زیرساخت‌های کشتی داشته اند.

او از هیئت‌های ورزشی خواست: همانطور که فدراسیون‌های ما در سطح کشور، همه تقویم ورزشی دارند، هیئت‌های استانی نیز در ابتدای هر سال، برای رویداد‌های خود تقویم ورزشی تعریف کنند و متناسب با آن تقویم، یک بودجه بندی مناسبی هم برنامه ریزی شود.

پاریز با ابراز خرسندی از روند برگزاری مجمع گفت: خوشبختانه مجمع انتخاباتی بسیار خوبی بود و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد توفیقات بیشتر ورزش استان کرمان باشیم.

او افزود: استان کرمان استانیست که به لحاظ فرهنگی، اخلاق، پهناوری و بنگاه‌های اقتصادی مستحق این است که بهترین‌ها را داشته باشد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان هیئت کشتی استان کرمان ورزش و جوانان ورزش استان هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون تربیت بدنی و سلامت استان از آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دوره متوسطه اول و جشنواره ورزشی دوره دوم ابتدایی خبر داد.
فخرالدین اسدی گفت: این مسابقات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
وی از حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رقابت‌ها خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر