Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوده گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و به مناسبت دهه ولایت 110 واحد مسکونی با تمرکز بر ایتام امروز افتتاح و تحویل داده شد همچنین یک مجموعه 24 واحدی در صالح آباد کلنگ‌زنی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: 175 هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی و در مرحله دوم این رزمایش که از عید قربان شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، بیش از 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود که در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان شهریور ماه 375 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث اطعام در ماه مبارک رمضان بیش از 2 میلیون و پانصد هزار پرس غذا بین افراد نیازمند در خراسان رضوی توزیع شد و در دهه ولایت با کمک خیرین یک میلیون و صد هزار پرس غذا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان اهدا شد.

آسوده تصریح کرد: به مناسبت دهه ولایت 110 واحد مسکونی با تمرکز بر ایتام امروز افتتاح و تحویل داده شد و یک مجموعه 24 واحدی در صالح آباد کلنگ زنی شده است و با این اقدام در صالح آباد مددجوی بی خانمان نخواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: امروز110 طرح اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شد و همچنین 110 جهیزیه به زوج‌های نیازمند دریافت این کمک‌ها تحویل داده شد و امیدواریم هرچه سریع‌تر شر این ویروس منحوس کنده شود تا به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

وی خاطر نشان کرد: در گام سوم از مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که در محرم امسال برگزار می‌شود، با کمک هیئت‌های مذهبی و سایر دستگاه‌های متولی طرح «اطعام حسینی» برگزار می‌شود همچنین در روز عید قربان 2 هزار قربانی به نیابت از مدافعان و شهدای سلامت قربانی شدند و گوشت جمع آوری شده بین نیازمندان توزیع شد.

آسوده بیان کرد: از اینجا از تمام خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنم تا با کمک‌های خود و پیوستن به پویش کمک مؤمنانه نگذارند افراد نیازمند و متأثر از کرونا، در این ایام فشاری به آن‌ها وارد شود.

کمیته امداد امام خمینی(ع) از شروع ویروس کرونا تاکنون به کمک آسیب دیدگان از کرونا شتافته است و در این راستا از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که سرپرست خود را به دلیل کرونا از دست داده‌اند، حمایت‌های ویژه‌ای از جمله اعطای کمک‌های بلاعوض 5 تا 10 میلیون تومانی، انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ادامه داد: توسط مرکز نیکوکاری پند، واقع در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و توان مالی چندانی ندارد شناسایی می‌شوند و تاکنون کمک‌های بسزایی به آن‌ها داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تحویل داده شد خراسان رضوی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند

صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار در خراسان جنوبی

صباغیان بیان کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی