Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اقدام‌های حمایتی اخیر سازمان برنامه و بودجه کشور از کادر درمان در سه محور «جذب ده هزار نفر نیروی جدید در مجموعه وزارت بهداشت»، «پرداخت تأمین منابع مالی لازم برای فوق‌العاده ویژه کادر درمان از مهرماه» و «پرداخت کارانه معوق کادر درمان تا دو ماه آینده»، سازمان نظام پرستاری کشور در دیدار با دکتر نوبخت از وی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه گزارشی از ابتلای 14 هزار نفر از جامعه پرستاری به کرونا از سوی رییس سازمان نظام پرستاری کشور ارائه شده و بر لزوم طرح خدمات پرستاری در منزل تاکید شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه خط مقدم کادر بهداشت و درمان باید در اولویت دریافت کارانه باشند؛ در واکنش به این سخنان گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور در زمینه حمایت از خدمات پرستاری در منزل، هم از منظر برنامه‌ریزی و هم از منظر نظارت، آمادگی کامل دارد تا در صورت نیاز، بودجه لازم را نیز تخصیص دهد و حمایت همه‌جانبه‌ای از این طرح داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستاران سازمان برنامه و بودجه کارانه پرستاران سازمان برنامه و بودجه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد

مدیرکل مدیریت بهداشت و بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی ایران گفت: اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از اولویت‌های سازمان دامپزشکی در حوزه طیور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید کرمی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست با مدیرکل دامپزشکی استان اظهار کرد: دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور در سال جاری سه برنامه را در دستور کار دارد که تقسیم بندی مناطق کشور به مناطق با ریسک بالا، ریسک پایین و مناطق بدون ریسک نخستین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های بهداشتی دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور بر اساس این تقسیم‌بندی‌ها متغیر خواهد بود، گفت: همچنین اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از دیگر مواردی است که به عنوان اولویت‌های دفتر طیور در کنار اجرای سایر برنامه‌ها در دستور کار دارد.

مدیرکل بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت استان قزوین علی‌رغم تراکم بالای واحدهای پرورش طیور مناسب است، اضافه کرد: بنابراین این استان می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب در رعایت ضوابط امنیت زیستی و پیشگیری و کنترل بیماری‌های طیور در سطح کشور مطرح شود؛ چرا که تا کنون در بحث بیماری‌ها موفق عمل شده است.

مهدی جلوخانی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم در این دیدار گفت: استان قزوین دارای واحدهای اجداد تخم گذار منحصر به فرد در کشور و همچنین یک واحد اجداد گوشتی است و با توجه به کمیت و ظرفیت واحدهای مادر تخم گذار و گوشتی و همچنین نیمچه گوشتی و تخم گذار تجاری مراقبت ویژه ای را از منظر اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای طلب می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن اشاره به کمبود نیروی کارشناسی در اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشریح کرد: نخستین واحد جوجه‌کشی دارای رتبه A+ در استان قزوین قرار دارد و همچنین ظرفیت تولید طیور در استان قزوین بیش از ۲۷ میلیون قطعه است که بیش از ۱۶ میلیون قطعه در حال حاضر فعال هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا اداره کل دامپزشکی برنامه‌های مراقبت فعال و غیرفعال، نمونه‌برداری‌های دوره‌ای، تشکیل جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی ذیربط و اطلاع‌رسانی‌های بهداشتی از طریق ارسال پیامک، توزیع پوستر، بروشور و کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 745604

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد