Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ۵۰ حادثه هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته ۱۰۰ آسیب دیده ناشی از ۵۰ حادثه از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۳۰ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص حوادث تحت پوشش اجمعیت هلال احمر اصفهان از ۱۱ تا ۱۸ مردادماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۰ حادثه جاده‌ای، ۱۰ حادثه شهری، شش مورد خدمات حضوری، سه حادثه صنعتی و کارگاهی و یک حادثه ساحلی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

کریمی با اشاره به اینکه ۱۴۸ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۶ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده فعالیت داشته‌اند، تصریح کرد: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.


منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر خدمات امدادی حوادث شهری هلال احمر استان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه