Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تاییدیه‌های لازم برای پرداخت به ایگور و زلاتکو به کمیته حسابداری فیفا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کمیته حسابداری ‌فیفا با اعلام نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات زلاتکو ایوانکویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی‌های باشگاه نزد فیفا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است؛ کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌‌شود، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال نمود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا حسابداری ایگور پانادیچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گام نزدیک تر به کسب مجوز حرفه ای استقلال با موافقت فیفا برای پرداخت بدهی سانتاکلارا

باشگاه استقلال به کسب مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شد.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال با پشت سر گذاشتن چندین مرحله، یک گام دیگر به دریافت مجوز حرفه‌ای نزدیکتر شد.

 ساختار اداری، پرسنلی، زیرساخت‌ها و حقوقی-مالیاتی، ۴ مرحله‌ای است که باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سر گذاشته و تاییدیه لازم را بابت ۳ مرحله اداری، پرسنلی و زیرساخت از سوی کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

 

گفته می‌شود مرحله حقوقی-مالیاتی را هم بدون مشکل سپری خواهد کرد چرا که مجوزهای مالیاتی نیز دریافت شده است.

به این ترتیب تنها مورد باقی مانده، بحث بدهی‌های باشگاه استقلال است که باید تا روز ۱۰ فروردین تعیین تکلیف شوند.

در این بین، بدهی حدودا ۵۰۰ هزار دلاری به سانتاکلارا، تنها دغدغه باشگاه استقلال است. هرچند که در این زمینه اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

باشگاه استقلال مکاتباتی را با فیفا در این مورد انجام داده تا بخشی از این بدهی (۳۵۰هزار دلار) از محل مطالبات باشگاه در این نهاد پرداخت شود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد استقلال مجوز این موضوع را از فیفا دریافت کرده است. مبلغ باقیمانده به همراه جریمه دیرکرد را نیز باشگاه پرداخت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ استقلالی علیه استقلال حکم کسر ۶ امتیاز گرفتند سایت فیفا استقلال را تیم دوم لیگ ایران می‌داند+ عکس

دیگر خبرها

  • نرم افزار حسابداری ابری رایگان، مدیریت مالی بر بستر ابر
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • فوری | موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛مجوز آسیایی نزدیک‌تر از همیشه!
  • یک گام نزدیک تر به کسب مجوز حرفه ای استقلال با موافقت فیفا برای پرداخت بدهی سانتاکلارا