Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تاییدیه‌های لازم برای پرداخت به ایگور و زلاتکو به کمیته حسابداری فیفا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کمیته حسابداری ‌فیفا با اعلام نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات زلاتکو ایوانکویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی‌های باشگاه نزد فیفا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است؛ کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌‌شود، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال نمود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا حسابداری ایگور پانادیچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در جلسه با مسئولین ایمنی استان، اظهار داشت: 400 مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ایمنی و بهداشت کار از مهترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، 10 درصد کاهش یافت. 

سلامی از فعالیت 396 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد. 

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس