Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:56:44 GMT

۶۵ درصد مطالبات موقوفات اداره اوقاف کاشان ادارات دولتی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۸۷۳

۶۵ درصد مطالبات موقوفات اداره اوقاف کاشان ادارات دولتی هستند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - رئیس اداره اوقاف کاشان ضمن اشاره به شناسایی ۱۲ موقوفه جدید گفت: ۶۵ درصد مطالبات موقوفات اداره اوقاف کاشان ادارات دولتی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مسلم محمودزاده بعد از ظهر امرور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای نیات خیراندیش شهرستان کاشان در سال جاری یک میلیارد و 697 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: برخی موقوفات مثل مسکن زوجین بهداشت و درمان جهیزیه امور قرآنی خیلی کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا بیان اینکه بیشترین موقوفه در حوزه محرم و صفر و جلسات عزاداری است، افزود: ما اصلا وقف مشارکتی نداریم و به طور کلی هشت هزار و 850 موقوفه توسط دو هزار و 333 فرد وقف شده بود و با شیوع ویروس کرونا نیز 120 بقعه متبرکه کاشان تنها 10 بقعه فعال بود.

136 موقوفه با نیت "عید غدیر" در استان خراسان‌ جنوبی ثبت شده استمدیرکل ثبتی اوقاف: موقوفه قریه ملار با قله دماوند متفاوت است/ چه کسانی از خبرسازی علیه وقف سود می‌برند؟حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شدرئیس اداره اوقاف شهرستان کشان ضمن اشاره به هزینه‌های یک میلیارد تومانی عمرانی و 500 میلیون تومانی فرهنگی و جاری بقاع متبرکه ابراز داشت: در سال جاری به صورت مستمر با مشارکت خیران برخی ارزاق و بسته بندی ها نظیر بسته بندی ضدعفونی میان نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبات موقوفات اداره اوقاف شهرستان کاشان از ادارات دولتی هستند، گفت: 65 درصد از مطالبات موقوفات اداره اوقاف شهرستان کاشان از ادارات دولتی است و مابقی آنان مردم و اشخاص هستند؛ 12 موقوفه نیز در سال جاری شناسایی شده است که همه کشاورزی هستند.

انتهای پیام/ 801/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... استفاده از موقوفه حاج عبدالوهاب تهرانی برای آزادسازی زندانیان از گوشه‌ و کنار کردستان| از کشف محموله بزرگ و میلیاردی قاچاق در مرز تا انتخاب ۵ «امین» موقوفه گزارش| موقوفه‌ای که مأمنی برای یاری محرومان شد / توزیع ۳۵ هزار بسته ارزاق از انگورستان ملک در اصفهان + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استفاده از موقوفه حاج عبدالوهاب تهرانی برای آزادسازی زندانیان از گوشه‌ و کنار کردستان| از کشف محموله بزرگ و میلیاردی قاچاق در مرز تا انتخاب ۵ «امین» موقوفه گزارش| موقوفه‌ای که مأمنی برای یاری محرومان شد / توزیع ۳۵ هزار بسته ارزاق از انگورستان ملک در اصفهان + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۳ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۶ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادارات دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع و اخذ رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی