Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات زلاتکو و پانادیچ از منابع مالی پرسپولیس در فیفا پرداخت خواهد شد.

فیفا به باشگاه پرسپولیس نامه زد و درخواست این تیم را پذیرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کمیته حسابداری ‌فیفا با اعلام نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تاییدیه‌ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت‌ مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی‌های باشگاه نزد فیفا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است؛ کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌‌شود، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال نمود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگشت بی‌ادب بازیکن پرسپولیس رو به چه کسی بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی‌فر هنگام شادی بعد از گل‌زنی مقابل نفت آبادان حرکت زشتی مقابل دوربین‌ها انجام داد که تصاویر آن به دست کمیته انضباطی هم رسیده است. این بازیکن باید پس‌فردا برای توضیح درباره رفتار خود در این کمیته حضور یابد.

علت این رفتار اسماعیلی‌فر واکنش به فردی در پشت دروازه بوده است: ماجرا این بوده که در طول بازی یک فردی که در کنار عکاسان بوده از ابتدای بازی به این بازیکن و خانواده وی فحاشی می‌کرده و این توهین‌ها باعث عصبانیت اسماعیلی‌فر شده و در جواب به این الفاظ رکیک، حرکت ناپسندی را انجام می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • رمزگشایی از حرکت عجیب دانیال اسماعیلی‌فر
  • انگشت بی‌ادب بازیکن پرسپولیس رو به چه کسی بود؟