Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در یک عملیات پیچیده پلیسی، مأموران انتظامی گروگان‌گیر را در شیراز دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را آزاد کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به رهایی گروگان در عملیات بامدادی پلیس فارس، در این باره اظهار داشت: با اعلام گزارش یک فقره نیابت قضایی از بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه استان بوشهر به پلیس آگاهی استان فارس، موضوع شناسایی و دستگیری متهم متواری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهم متواری دارای سوابق متعدد کیفری بوده است، افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که او در یکی از محله‌های شهر شیراز مخفی شده است.

گروگان‌گیری و درگیری مسلحانه‌‌‌ قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ در چهارمحال و بختیاریگروگان‌گیری به سبک آل‌سعود/ بازداشت فرزندان یک مقام اطلاعاتی سابق عربستان‌پایان گروگان‌گیری ‌در بانه ‌/ 3 گروگان‌گیر در کمتر از 24 ساعت بازداشت شدند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش مأموران پلیس آگاهی مخفیگاه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، بامداد امروز به آن مکان اعزام شدند، گفت: ماموران با ارائه هشدار‌های لازم به متهم، خواستار تسلیم شدن او شدند که ضمن بی توجهی اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کرده و با وارد شدن به یکی از منزل‌های همجوار، اقدام به گروگان گرفتن یک زن کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از ساعت‌ها گفتگو و انجام عملیات روانی از سوی مأموران انتظامی، در نهایت متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خلع سلاح و فرد گروگان گرفته شده صحیح و سالم آزاد شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه از این متهم، 2 قبضه اسلحه جنگی به همراه 4 عدد خشاب و تعداد زیادی فشنگ کشف شد، افزود: در سوابق این متهم 10 فقره سابقه کیفری از جمله ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت، قاچاق مواد مخدر، تهدید و قتل مشاهده می‌شود.

وی هشدار داد: استان فارس محل ناامنی برای فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی بوده و پلیس فارس به صورت قانونی و قاطع با اینگونه موارد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/424/ ع

R7533/P1494/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... گروگان‌ گرفتن نانوا و شاگردش برای فرار از دست پلیس! ۲۰ نفر در شهر لوتسک اوکراین گروگان گرفته شدند گروگان‌گیری و درگیری مسلحانه‌‌‌ قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ در چهارمحال و بختیاری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گروگان‌ گرفتن نانوا و شاگردش برای فرار از دست پلیس! ۲۰ نفر در شهر لوتسک اوکراین گروگان گرفته شدند گروگان‌گیری و درگیری مسلحانه‌‌‌ قاچاقچیان‌ درختان بلوط‌ در چهارمحال و بختیاری پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۳ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۶ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروگان گیری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227778 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد