Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : محمدعلی روح‌اللهی  با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: پویش احسان غدیر در ایام عید سعید غدیر خم در سراسر استان کرمان به همت هیئت‌های مذهبی، موکبان و گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی از طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در مناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۰ هزار پرس غذا گرم با مشارکت هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در استان کرمان طبخ و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا قرار داریم تلاش شد تا طبخ و توزیع این غذاها با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شد ادامه داد: در هر آشپزخانه یک کارشناس بهداشت در طبخ غذا نظارت داشت.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا و مردم محروم را در برنامه داشته است گفت: وی بیان کرد: تهیه و تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز جامعه و کمک به افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را در برنامه داشته است.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه تا کنون دو مرحله رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شده است ادامه داد: مرحله اول رزمایش همزمان با ماه مبارک رمضان و مرحله دوم نیز در حال حاضر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش در کشور یک میلیون بسته معیشتی غذایی توزیع و مرحله در دوم رزمایش توزیع ۴ میلیون بسته پروتئینی و بهداشتی در حال انجام است ادامه داد: توزیع جهیزیه و لباس بین محرومان نیز در برنامه است که به زودی انجام خواهد شد.

46

کد خبر 1419797

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان