Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:58:10 GMT

فردا؛ اعلام نظر کمیسیون صنایع درباره "مدرس خیابانی"

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۰۰۲

فردا؛ اعلام نظر کمیسیون صنایع درباره 'مدرس خیابانی'

عزت الله اکبری تالارپشتی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مطابق با قانون زمانی که دولت وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کند، هیئت رئیسه مجلس برنامه‌های وزیر پیشنهادی را به کمیسیون تخصصی جهت بحث و بررسی ارجاع می‌دهد و به همین دلیل برنامه‌های مدرس خیابانی در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه برنامه‌های خود را مطرح کرد و نمایندگان سوالات خود را از وی پرسیدند.

اکبری تالارپشتی گفت: فردا صبح کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل جلسه می‌دهد تا بررسی‌های خود درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت را جمع بندی کند و گزارش نهایی خود در این باره را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کند و بگوید وضعیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت چگونه بوده است.

وی درباره اولویت‌هایی که وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه مطرح کرد، اظهار داشت: تکیه جدی بر ساخت داخل و جلوگیری از واردات غیر ضروری از مهمترین مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد چرا که واردات به صنعت کشور آسیب جدی می‌زند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات خلق الساعه‌ای که مقامات دولتی می‌گیرند باعث شده است امنیت تولیدکنندگان مخدوش شود و نمایندگان از مدرس خیابانی خواستند تا در صورت کسب رأی اعتماد از این اقدامات جلوگیری کند.

اکبری تالارپشتی تصریح کرد: بحث تنظیم بازار و گرانی‌هایی که مردم را دچار آسیب کرده است، از جمله موارد دیگری بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان تأکید کردند که این گرانی‌های افسار گسیخته باید کنترل شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت صمت پارسی خبر کمیسیون صنایع و معاون مجلس تنظیم بازار امنیت تولیدکنندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه های وزیر پیشنهادی وزیر پیشنهادی صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه