Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:13:56 GMT

لایحه جامع حمل و نقل کشور به مجلس می آید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۰۳۴

لایحه جامع حمل و نقل کشور به مجلس می آید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نشست امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی گزارش های مفصلی درباره وضعیت بخش های حمل و نقلی جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی ارائه کردند و اعضای کمیسیون عمران سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که دولت و وزارت راه و شهرسازی هر چه سریع تر لایحه جامع حمل و نقل کشور را به مجلس ارسال کند تا این لایحه در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار گیرد. این لایحه دارای محورهای مختلفی از جمله ارتقا سطح کیفی خدمات حمل و نقل، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، توسعه ریلی حومه ای شهرها، استفاده از حمل و نقل هوشمند، افزایش سهم حمل و نقل ریلی در حوزه مسافر، نگهداری محورهای مواصلاتی، نوسازی ناوگان حمل و نقل و توسعه شبکه قطارهای پرسرعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین مقرر شد که با توجه به حساسیت های حوزه حمل و نقل جاده ای، مسئولان حمل و نقل جاده ای و ریلی در نشست آتی کمیسیون حضور پیدا کنند تا مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی فردا؛ اعلام نظر کمیسیون صنایع درباره "مدرس خیابانی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی فردا؛ اعلام نظر کمیسیون صنایع درباره "مدرس خیابانی" واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین ۲ واکنش احمدی نژاد، ابتکار و مولاوردی به اظهارات جنجالی فتاح ۳ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۴ تذکر یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی ۵ مصباحی‌مقدم: FATF به کلی منتفی است/صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است ۶ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۷ درخواست یک نماینده مجلس برای نحوه برگزاری کنکور سراسری ۸ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ترجمه خاطرات بازماندگان حمله هسته‌ای آمریکا به ناگازاکی در ایران؛ روزی که همه‌چیز دود و خون شد قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس کمیسیون عمران مجلس حمل و نقل وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که شماری از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو همچون روسیه، قزاقستان، عراق، بلاروس و کنیا و نمایندگان سازمان‌های بین المللی مرتبط بویژه یونسکو، که این مرکز تحت پوشش آن می‌باشد و فائو و نهاد‌های مسؤول داخلی دولتی و غیردولتی حضور خواهند داشت، برنامه‌های میان و درازمدت، طرح‌های مرکز بین المللی در سال جاری میلادی و نیز اعتبارات موردنیاز مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.   گفتنی است:موضوع تشکیل مرکز بین المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و تنوع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک در سی و هشتمین نشست کنفرانس عمومی یونسکو در سال ۱۳۹۴ در پاریس مورد تصویب قرار گرفت و در سال ۱۳۹۹ در قالب مراکز نوع دوم مؤسسات سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) با هدف توانمندسازی جوامع محلی و ارتقا دانش و فناوری عینیت یافت و نهایتا این مرکز با امضا وزیر وقت جهاد کشاورزی و مدیرکل سازمان یونسکو، در ایران و مستقر در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تاسیس شد.   همچنین این مرکز با توجه به رویکرد قاطع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نسبت به موضوعات اجتماعی و اقتصادی در بوم سازگان حوزه‌های آبخیز، بر لزوم اخذ تصمیمات فراگیر، جامع و هم افزا با مشارکت مردم تاکید داشته و آن را عنصری مهم و کلیدی در راستای مدیریت پایدار سرزمین و توانمندسازی و مشارکت جوامع محلی در سلامت حوزه‌های آبخیز و حفاظت از منابع طبیعی می‌داند.

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت