Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین سازی و پارس جنوبی در این هفته از بازی ها با هم مصاف می کنند.

در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
ماشین سازی - پارس جنوبی جم
دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 19:45
تبریز - ورزشگاه بنیان دیزل / داوران: رضا عادل، علی اکبر عظیم پور، عسگر محمدی، کمیل غلامی / ناظر: حاتم بک پور

ورزشگاه بنیان دیزل پیش بازی و وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با 27 امتیاز در رتبه دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هومن افاضلی پس از شروع خوبش با این مربی، نتوانست امتیازهای لازم برای قطعی کردن حضورش در فصل آتی مسابقات لیگ برتر را به دست بیاورد و پس از پیروزی برابر ذوب آهن، دو شکست بد برابر رقبای مستقیم خود داشت. آنها در هفته بیست و ششم بازی ها مغلوب تیم گل گهر سیرجان شدند و در هفته بیست و هفتم نیز برابر سایپایی که برابر رقبای پیشینش پیروز نمی شد، طعم تلخ شکست را چشیدند. اکنون کار برای تیم افاضلی بسیار سخت شده است، آنها به شدت در بازی پیش رو در ورزشگاه خانگی به پیروزی نیاز دارند چرا که شکست برابر پارس جنوبی جم، آنها را یک قدم دیگر به سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور نزدیک تر خواهد کرد.

در سوی مقابل، تیم پارس جنوبی جم قرار دارد. شاگردان سیدسیروس پورموسوی در حال حاضر با 25 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و آنها هم مثل رقیب خود، به کسب تمامی امتیازات این بازی نیازمند هستند. در مجموع می توان گفت پارس جنوبی جم نیز تقریبا شرایطی مشابه با ماشین سازی دارد. آنها پس از پیروزی برابر شهرخودرو توسط پیکان و شاهین شهرداری بوشهر متوقف شدند و به همین علت است که اکنون یکی از کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین تر هستند. مشکلات مالی این باشگاه نیز یکی از مهمترین عوامل عملکرد بد آنها در طول فصل بوده است اما بدون شک اکنون زمان این نیست که به مشکلات پرداخته شود و شاگردان پورموسوی در بازی پیش رو باید برای بقا و پیروزی بجنگند. بازی تبریز در این هفته، یکی از مهمترین بازی های فصل است.

جدال های اخیر ماشین سازی و پارس جنوبی ماشین سازی - پارس جنوبی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی جم هفته بیست ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت گفت:برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

وی افزودکبرنامه‌های هفته سلامت از طریق تقویت فرهنگ مشارکتی، یادگیری سازمانی، توانمندسازی و تقویت فرهنگ شهروندی اثربخشی‌های خاصی دارند در واقع ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است، یعنی برپایه دانش، باور و نگرش رفتار‌ها در هویت بخشی زندگی دانش آموزان و جامعه عمل می‌کنند.

اسدی گفت:ایام هفته سلامت یک پویش همگانی برای موضوع سلامت است. هفته سلامت مختص به یک نهاد خاص نیست و تمام افراد و نهاد‌های رسمی و غیر رسمی جامعه در این پویش همگانی نقش ایفا کنند.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی